Ruszył roczny projekt Akademia Farmaceuty organizowany przez US Pharmacia przy współpracy z agencją trzy, 14. Pomysł na powstanie samodzielnego programu Akademii Farmaceuty o charakterze edukacyjnym skierowanym bezpośrednio do farmaceutów, pojawił się jako odpowiedź na zapotrzebowanie płynące ze strony pracowników aptek chcących pogłębić wiedzę z zakresu aktywnego doradztwa oraz komunikacji między farmaceutą a pacjentem.
Program szkoleń podzielony jest na dwa etapy. Pierwszy zawiera cykl szkoleń skierowanych do kierowników i właścicieli aptek pod tytułem „Jak zdobyć przewagę…?” Miały one swoją inauguracje pod koniec 2005 roku w Warszawie. W styczniu 2006 roku rozpoczęła się druga faza projektu obejmująca cykl szkoleń przeznaczonych dla farmaceutów w całej Polsce odpowiadające na pytanie „Jak stać się doradcą doskonałym”. Główny nacisk położony będzie na kwestie polepszenia komunikacji pomiędzy farmaceutą a pacjentem i przełożenia tego na zwiększenie zysków apteki.
Dział PR trzy, 14 odpowiedzialny jest za stworzenie wszystkich materiałów komunikacyjnych Akademii Farmaceuty, zaprojektowania logotypu, layoutu materiałów AF, tworzenia artykułów do czasopisma „Farmacja i ja” nawiązujących tematyką do zakresu szkoleń. Agencja jest również autorem strony internetowej www.akademiafarmaceuty.pl i odpowiada za aktualizacje informacji. Równocześnie z trwaniem warsztatów Akademii Farmaceuty prowadzony będzie program motywacyjny dla farmaceutów stworzony przez dział field management agencji trzy, 14. Głównymi nagrodami w programie motywacyjnym są weekendowe pobyty w SPA.
Agencja trzy,14 event marketing & field management istnieje na rynku od 1996 roku. W skład struktury firmy wchodzą cztery niezależne działy: event marketing, field management, public relations, Dom Dystrybucji B2B. Każdy z działów prowadzi samodzielne projekty realizacyjne, które podlegają ewaluacji zgodnie ze standardami agencji, oraz z zasadami marketingu partnerskiego.