Usługa MoneyGram dostępna w placówkach Banku BGŻ BNP Paribas do 7 listopada

Bank BGŻ BNP Paribas, siódmy pod względem sumy bilansowej bank w Polsce  i MoneyGram, globalna firma specjalizująca się w przekazach pieniężnych, poinformowały o rozwiązaniu umowy dotyczącej współpracy na polskim rynku.


Klienci będą mogli wysyłać i odbierać przekazy pieniężne MoneyGram w placówkach Banku BGŻ BNP Paribas do 7 listopada br. Po tym terminie, usługi MoneyGram nadal będą dostępne w 6000 lokalizacji w całej Polsce – w placówkach własnych Poczty Polskiej i pozostałych agentów, których szczegółowa lista jest dostępna na stronie internetowej www.moneygram.pl. Ponadto klienci dokonujący transakcji w placówkach Banku BGŻ BNP Paribas otrzymają ulotki z informacją o najbliższych lokalizacjach, gdzie będą mogli wysłać lub odebrać przekaz pieniężny po 7 listopada.

„Dziękujemy Bankowi BGŻ BNP Paribas za 9 lat owocnej współpracy. Chcemy, by nasze przekazy pieniężne były dostępne dla klientów zarówno w bankach, urzędach pocztowych, jak i sieciach detalicznych. Dlatego stale rozwijamy sieć agentów koncentując się na lokalizacjach z dogodnymi, długimi godzinami otwarcia, jak hipermarkety Tesco, w których można już odbierać i wysyłać pieniądze. Systematycznie uzupełniamy również sieć naszych kluczowych agentów o niezależne punkty jak kantory, biura podróży czy lokalne sklepy” powiedział Zbigniew Furmańczak Dyrektor Regionalny MoneyGram na Rynki Wschodzące.

 Przekazy pieniężne MoneyGram są obecnie dostępne w Polsce w 6000 lokalizacji poprzez sieć agentów, do których należą między innymi Poczta Polska, Bank Pocztowy, Bank BPS oraz wybrane placówki Banków Spółdzielczych. Na początku roku usługa została uruchomiona również w sieci Tesco, dzięki czemu klienci mogą przesyłać oraz odbierać środki od rodziny i przyjaciół w trakcie codziennych zakupów. Obecnie przekazy pieniężne MoneyGram są dostepne w 73 największych hipermarketach, a do końca października liczba wzrośnie do 160 sklepów w całej Polsce.