Usługa VIA – Moje Rachunki umacnia pozycję na rynku płatności masowych

Usługa VIA™ – Moje Rachunki umocniła się w roku 2010 na pozycji lidera rynku płatności masowych. Sukces miał dwa wymiary. Po pierwsze liczba transakcji realizowanych za pośrednictwem terminali VIA™ wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o ponad 10%. 

O niemal kolejny tysiąc, do przeszło 8300, zwiększyła się także liczba placówek handlowych i punktów usługowych, w których znajdziemy pomarańczowy znak VIA™ – Moje Rachunki. Warto też odnotować podpisanie kilkunastu umów z ogólnopolskimi i lokalnymi wystawcami, dzięki czemu w kasach sklepowych możemy zrealizować aż 93 różne faktury.

VIA™ – Moje Rachunki to najważniejsza w Polsce alternatywa dla drogich okienek pocztowych. Ze względu na plany zamykania przez naszego narodowego operatora części swoich placówek, usługa oferowana przez BillBird SA może dla wielu klientów okazać się wręcz jedynym sposobem na wygodne opłacenie rachunków w niedalekiej odległości od domu. Wielką zaletą VIA™ – Moje Rachunki są niskie prowizje – m.in. za prąd, gaz, telefon czy TV zapłacimy od 0,89 do 1,99 zł. Nie dziwi zatem, że każdego dnia Polacy regulują za jej pośrednictwem średnio kilkadziesiąt tysięcy rachunków. Pod koniec 2010 roku miało miejsce jeszcze jedno historyczne wydarzenie: liczba transakcji zrealizowanych od początku istnienia sieci VIA™ przekroczyła 200 milionów.

Zanotowaliśmy kolejny udany rok.Mówi Marcin Wysocki, wiceprezes zarządu i dyrektor d/s Rozwoju BillBird SA, właściciela sieci VIA™ – Moje Rachunki. Już kilka lat temu zdystansowaliśmy konkurencję pod względem dostępności usługi, ale dla nas zawsze punktem odniesienia była liczba placówek pocztowych i konsekwentnie się do niej zbliżamy. W sumie usługi z portfela sieci VIA™ znajdziemy już w ponad 12 tys. stanowisk kasowych w całym kraju. Dążymy również do tego, aby stale uatrakcyjniać ofertę. I nie mam na myśli wyłącznie organizowanych z naszymi partnerami promocji. Pracujemy nad zwiększaniem funkcjonalności terminali, a co za tym idzie – wdrażaniem nowych usług finansowych. W ramach współpracy z koncernem ENERGA umożliwiliśmy w 2010 płacenie w sklepach za zużycie prądu w zupełnie nowy sposób – na podstawie faktycznego zużycia, a nie prognoz. Rozliczenia Rzeczywiste już stały się przebojem naszej sieci. Cieszymy się także z rozwoju innego „energetycznego” produktu – czyli doładowań przedpłatowych liczników prądu. Realizowana w ramach sieci VIA™ – Moje Doładowania usługa cieszy się ogromną popularnością, z rocznym wzrostem liczby transakcji na poziomie przeszło 100%.

Źródło: BillBird