Usługi Western Union w sieci agencji PKO Banku Polskiego

W agencjach PKO Banku Polskiego klienci mogą teraz wysyłać i odbierać przekazy Western Union w gotówce w złotówkach. Przekazy mogą być również nadawane z rachunków w złotówkach i dolarach i odbierane na rachunek prowadzony w złotówkach, dolarach i euro.

Oferta przekazów krajowych i zagranicznych jest już dostępna w ponad 1000 placówek.

 
– Chcemy kompleksowo obsługiwać klientów zarówno tych, którzy odwiedzają nasze oddziały, jak i agencje. Z usługi Western Union od roku można korzystać w oddziałach banku, dlatego zdecydowaliśmy umożliwić to również w placówkach agencyjnych. Obecnie nadawanie i odbieranie przekazów możliwe jest w ponad 2200 placówkach w całym kraju – mówi Jakub Grzechnik, dyrektor Biura Płatności i Analiz

Współpracę z Western Union PKO Bank Polski rozpoczął na początku lipca ubiegłego roku od udostępnienia oferty w oddziałach banku. W każdej z 1142 placówek klienci mogą realizować przekazy pieniężne bez konieczności posiadania rachunku w banku. Zarówno przekazy krajowe, jak i zagraniczne można odebrać w zaledwie kilka minut od momentu ich nadania, w zależności od strefy czasowej i godzin pracy placówek. Dodatkowo klienci mogą wysyłać i odbierać pieniądze w ramach globalnej sieci ponad 500.000 placówek Western Union, zlokalizowanych w 200 krajach.