„Uśmiech” – nowa kampania reklamowa GETIN Banku

Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna GETIN Banku promująca „Lokatę Codzienną”, lokatę która każdego dnia wyzwala uśmiech radości na twarzach klientów.

Reklama „Uśmiech” jest kontynuacją działań marketingowych zmierzających do rozszerzenia grupy celu GETIN Banku oraz przybliżenia jego oferty osobom ceniącym nowoczesne produkty finansowe. Osią przekazu jest radość klientów, którzy obserwują wyniki oszczędzania na nowej lokacie będącej w ofercie Banku. Magnetyczny optymizm i pozytywna siła jaką emanuje Piotr Fronczewski, który już po raz trzeci w tym roku gości w kampanii GETIN Banku, tworzą unikalny klimat zachęcający do skorzystania z „ Lokaty Codziennej”.

„Odmładzając wizerunek GETIN Banku, kierujemy nasz przekaz do coraz szerszego grona odbiorców. Podejmowane działania marketingowe są doskonałym uzupełnieniem strategii Banku, zakładającej uniwersalizację i unowocześnienie oferty produktowej” – mówi Jerzy Prokopczak, Dyrektor departamentu marketingu GETIN Banku. „W najnowszej kampanii udało nam się połączyć stabilność i dojrzałość, które uosabia Piotr Fronczewski” – dodaje.

 
Za kreację i produkcję reklamy „UŚMIECH” odpowiada agencja Heads Advertising. Spot został wyreżyserowany przez Dariusza Kuca i zrealizowany techniką cyfrową kamerą Phantom HD z obiektywami Panavision (pracują z szybkością do 1000 klatek na sekundę). Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Emisja spotów została zaplanowana w stacjach ogólnopolskich m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych: TVN 24, TVN Turbo, TVN Style,  Polsat Sport, Polsat News, Discovery, Discovery Science, Discovery Travel and Living, National Geographic. Kampania będzie prowadzona również w Internecie i potrwa do końca października.

GETIN Bank jest marką reprezentującą pion bankowości detalicznej notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie Getin Noble Bank S.A.

Źródło: GETIN Bank