„Uśmiech za kilometr” zyskuje partnerów

Bohaterem akcji „uśmiech za kilometr” jest Belg Jan Demeyere, architekt sieci obiektów Fashion House Outlet Centre w Polsce. 23 kwietnia br. w Londynie pobiegnie w Flora London Marathon – jednym z 5 największych charytatywnych maratonów świata. W ramach akcji sponsorzy deklarują kwoty wsparcia za każdy kilometr przebiegnięty przez maratończyka. Zebrane pieniądze Jan Demeyere jako jedyny z blisko 50 000 uczestników Londyńskiego maratonu przekaże na pomoc polskim dzieciom.

Wszystkie zgromadzone fundusze zostaną rozdysponowane regionalnie pomiędzy oddziały Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Katowicach, Warszawie i Gdańsku. Śląska placówka TPD środki przeznaczy na rozbudowę ośrodka kolonijno-wypoczynkowego w Kaletach. Na Pomorzu TPD zorganizuje dzieciom kolonie letnie w Jastrzębiej Górze. Mazowiecki oddział TPD wesprze Centrum Działalności Charytatywnej w Warszawie.

Mechanizm pozyskiwania funduszy pozwala włączyć się do akcji każdemu użytkownikowi Internetu. Na stronie www.fashionhouse.pl znajduje się krótka informacja o akcji oraz formularz deklaracji sponsorskiej do pobrania i odesłania faksem. Za pomocą formularza można deklarować kwotę za każdy ukończony przez Demeyere kilometr w maratonie oraz oddział TPD, do którego po maratonie trafić mają fundusze. Wysokość kwoty, jaka trafi do TPD uzależniona jest więc zarówno od przebytych kilometrów w maratonie jak i od indywidualnego wsparcia sponsorów.

Dzięki przyłączeniu się do akcji organizacji biznesowych informacja o akcji „uśmiech za kilometr” trafi do ponad tysiąca firm współpracujących. Organizator akcji Fashion House Outlet Centre oraz jej beneficjent – TPD liczą na duże zaangażowanie przedsiębiorców w całej Polsce.

„Uśmiech za kilometr” jest kolejnym wydarzeniem w historii współpracy pomiędzy Fashion House i Towarzystwem Przyjaciół Dzieci. Jednak po raz pierwszy ma charakter międzynarodowy. Poza centrami Fashion House w Polsce do inicjatywy przystąpił The Outlet Company w Anglii – właściciel centrów Fashion House.