VeloBank nowym klientem agencji PR ZOOM bsc

Warszawska agencja public relations ZOOM bsc wygrała postępowanie konkursowe na obsługę PR nowego banku na polskim rynku, czyli VeloBank. Zespół ZOOM bsc zajmie się pełną obsługą działań z zakresu public relations, w tym m.in. media relations, wsparciem biura prasowego czy pozycjonowaniem ekspertów i marki VeloBank.

VeloBank 21 listopada br. pokazał się w nowej odsłonie – zaprezentowano strategię i logotyp. Wystartowała też kampania marketingowa, w której bank podkreśla swoje podejście do klientów oparte na ważnych dla nich wartościach. W procesie przygotowań do rebrandingu VeloBank wspierała agencja PR ZOOM bsc. Do zadań agencji ZOOM bsc należą m.in. wsparcie w zakresie strategii komunikacji, media relations, pozycjonowanie ekspertów czy wsparcie prac zespołu komunikacji wewnętrznej.

Z ramienia ZOOM bsc za zespół obsługujący VeloBank odpowiadają: Monika Banyś, PR Director oraz Agnieszka Smużewska, Senior Account Manager, związane z agencją od początków jej istnienia.

Agencja została wybrana w postępowaniu konkursowym na okres trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

To już drugi proces rebrandingu, w którym uczestniczy agencja PR ZOOM bsc. Wcześniej wspierała Santander Bank Polska.

Źródło: Zoom bsc.