VeloBank wprowadził nową ofertę dla jednoosobowych firm

VeloBank wprowadza nową ofertę dla jednoosobowych działalności gospodarczych. To kompleksowe rozwiązanie powstało w ramach nowej strategii Business Banking, której celem jest maksymalne uproszczenie codziennego prowadzenia firmy.

Nowej ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Biznes to Ty, reszta to My”, która podkreśla indywidualne podejście banku do potrzeb mikroprzedsiębiorców.

– Nowa strategia Business Banking to odpowiedź na realne potrzeby przedsiębiorców, stawiamy na wygodę, szybkość i kompleksowe wsparcie. Budowaliśmy ją w oparciu o doświadczenia naszych klientów. Właściciele jednoosobowych firm doskonale wiedzą, że biznesu nie robi się jedynie między ósmą a szesnastą. Biznes tworzy się całą dobę. Dlatego i my będziemy dostępni dla naszych klientów przez całą dobę. Jest pomysł, bądź potrzeba, można od razu nawiązać z nami kontakt, umówić spotkanie. Zdajemy sobie sprawę, że w dalszym ciągu wiele osób preferuje osobisty kontakt z doradcą, dlatego ta oferta biznesowa dostępna jest w oddziałach – mówi Paweł Pach, Członek Zarządu VeloBanku odpowiedzialny za Pion Bankowości Biznesowej.

Nowa oferta VeloBanku to:

Kampania promująca nową ofertę obejmie radio, digital, PR, social media oraz współpracę z influencerami. Jej celem jest dotarcie do mikroprzedsiębiorców z jasnym przekazem: VeloBank to bank, który rozumie biznes i wspiera go na każdym etapie.

Źródło: VeloBank