VeloBank kontynuuje swoją kampanię, która pokazuje, że dla swoich klientów jest prawdziwym LoveBankiem. Tym razem w ofercie pojawiły się dwa nowe wzory kart płatniczych inspirowane stylem pop-art.
Pierwszy to otwarta książka, idealna dla miłośników literatury, a drugi to karta z napisem VeloLove, która oddaje ducha banku. VeloBank po raz kolejny pokazuje, że sztuka może nam towarzyszyć na co dzień i mieć wspólny mianownik z finansami.
Oba projekty kart płatniczych VeloBanku charakteryzują się minimalistycznym wzornictwem. Pierwszy ukazuje otwartą książkę, odnosząc się wprost do założeń jednej z najnowszych kampanii banku „Zabookuj czas na relaks”. Wpisuje się to w działania VeloBanku na rzecz promocji czytelnictwa. Druga karta, ze stylizowanym napisem „VeloLove”, to odniesienie do LoveBanku. Na awersie kart znajdują się również standardowo: logotyp banku, symbol organizacji płatniczej i oznaczenie typu karty.
Pozostałe dane – imię i nazwisko właściciela karty, numer karty, data ważności i kod – zostały przeniesione na rewers, który jest w układzie poziomym z uwagi na przyzwyczajenia użytkowników oraz wygodę odczytu danych. Plastik, z którego wykonano karty, w 100% pochodzi z recyklingu. Cechą charakterystyczną nowych wzorów jest także niewielkie wycięcie, tzw. blind notch, które ułatwia identyfikację rodzaju karty osobom słabowidzącym i niewidomym.
Źródło: VeloBank