VI Wirtualne Targi Edukacyjne

W czasie Wirtualnych Targów Edukacyjnych blisko 50 instytucji przedstawi m.in. ofertę studiów wyższych, podyplomowych, MBA i kwalifikacji zawodowych, e-learningu, kursów językowych i szkoleń.

Wystawcy zaprezentują się na stronie www.targi24.pl w piętnastu podzielonych tematycznie pokojach. – Od dłuższego czasu obserwujemy rosnące zainteresowanie możliwościami nauki za granicą – mówi Marcin Pietras z portalu Edu.pracuj.pl, odpowiedzialny za organizację przedsięwzięcia. – Postanowiliśmy więc w czasie tegorocznej edycji targów otworzyć dodatkowy pokój tematyczny, tzw. International corner. Zagoszczą w nim wystawcy zagraniczni, w tym m.in. szkoły wyższe z całego świata.

W każdym pokoju znajdą się prezentacje instytucji wraz z pełną ofertą edukacyjną oraz relacje osób, które skorzystały z ich usług. Uczestnicy targów będą mieli też możliwość bezpośredniej rozmowy z wystawcami – pytania będzie można zadawać podczas godzinnego chata lub na forach dyskusyjnych, czynnych przez cały czas trwania targów. Udział w targach nie wymaga specjalnego oprogramowania, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej.

Poprzednią edycję Wirtualnych Targów Edukacyjnych odwiedziło 60 tys. osób, a wszystkie strony targowe wyświetlono 260 tys. razy.

Organizatorem targów jest firma Communication Partners, właściciel portali edukacyjnych Edu.pracuj.pl i Edulandia.pl oraz serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Sponsorem głównym tegorocznej edycji będzie Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, a sponsorami pokoi tematycznych: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa oraz Elitarna Szkoła Służb Ochrony i Biznesu COBRA. Patronat medialny obejmą „Brief”, „Student NEWS”, netsprint.pl, Radio PIN, Radiostacja, Onet.pl i Program Rządowy Pierwsza Praca.