Vichy wprowadza Lipocure – nowy preparat w trosce o piękną skórę

Lipocure to serum wygładzające skórkę pomarańczową, dlatego pomysł kreatywny oparty został na zobrazowaniu cellulitu jako wgłębienia na skórzanej kanapie. Komunikowana korzyść produktu to widoczne wygładzenie i rozkurczenie nierówności na skórze możliwe dzięki innowacyjnej technologii rozkurczania skóry oraz składnikom, takim jak Mangan i AdrenalyseTM.

Reklamy podkreślają także dodatkową korzyść dla klienta, którą jest wygodny sposób aplikacji preparatu – bez konieczności czasochłonnego masażu, a także krótki czas stosowania – wystarczy już 14 dni, aby zaobserwować efekty kuracji.

Cellulit, czyli nierówna powierzchnia skóry i widoczne na niej dołki wynikające z niejednorodnego nagromadzenia tłuszczu, jest częstym problemem kobiet. Lipocure należy do specjalistycznej grupy kosmetyków – do tzw. gamy Liposculpture – służących do ujędrniania, wygładzania i rzeźbienia sylwetki. Do tej grupy, oprócz Lipocure, wchodzą: wyszczuplający krem drenujący – Liposyne, który pomaga zwalczyć nadmierne krągłości i zaawansowany cellulit (krem dostępny jest na polskim rynku od 2005 r.) oraz Lipostretch – ujędrniający krem modelujący dla kobiet chcących widocznie wyrzeźbić kontury sylwetki. Produkty z gamy pomagają skutecznie walczyć z cellulitem i utratą jędrności, jednak każdy z nich zawiera inne składniki, cechuje go inna formuła i odmienny sposób aplikacji, dzięki czemu seria w sposób kompleksowy wspiera troskę kobiet o kondycję własnej skóry.

Kampania obejmuje 20-sekundowy spot telewizyjny emitowany w stacjach TVP, TVN, Polsat Media, AT Media, billboardy w 8 głównych miastach Polski oraz dodatkowo jest wspierana kampanią prasową w ogólnopolskich miesięcznikach i tygodnikach: Zwierciadło, Glamour, Claudia, Viva, Gala, Cosmopolitan, Elle, Twój Styl, Oliwia oraz Newsweek.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.