Visa Europe podwoiła liczbę sklepów internetowych

Visa posiada obecnie dwukrotnie więcej sklepów internetowych Oferty Visa – w tym sklepy międzynarodowe – oferujących użytkownikom polskich kart Visa zniżki i oferty specjalne.

– Uruchomiony na początku tego roku serwis internetowy Oferty Visa, który proponuje użytkownikom polskich kart Visa specjalne oferty i zniżki popularnych marek handlowych, odnotowuje szybki rozwój. Od momentu uruchomienia serwisu, liczba obecnych w nim sprzedawców internetowych wzrosła dwukrotnie, a sam serwis został wzbogacony o nową kategorię: oferty międzynarodowe. Już kilkanaście banków członkowskich Visa Europe, w tym większość dużych banków detalicznych, promuje ten serwis na swoich stronach internetowych bądź w wydawnictwach kierowanych do użytkowników kart. Przez pierwsze trzy miesiące funkcjonowania serwis odwiedziło przynajmniej raz już ponad 20 tys. użytkowników kart Visa.

Wśród sprzedawców internetowych proponujących rabaty i specjalne oferty osobom posługującym się polskimi kartami Visa są sklepy internetowe tak znanych marek jak Apple, Chocolissimo, delikatesy a.pl (internetowy sklep sieci Bomi), Douglas, Empik Foto, Euroflorist, Funk’n’Soul, Heppin, Monnari czy McAfee (producent oprogramowania zabezpieczającego komputery).

W marcu br. w serwisie pojawiła się nowa kategoria: oferty międzynarodowe, w której można znaleźć oferty zagranicznych sklepów, realizujących zamówienia dla klientów z Polski, w tym miedzy innymi: UK Tights, Garden Pharmacy, The Hut, The Dressing Room, Hush, Hotelopia. Wkrótce zostanie uruchomiona kolejna nowa sekcja Destination London – z ofertami sklepów, restauracji i atrakcji turystycznych stolicy Wielkiej Brytanii.

„Jesteśmy zadowoleni z rosnącego wykorzystania przez banki serwisu Oferty Visa, który umożliwia ich klientom – użytkownikom polskich kart Visa korzystanie ze zniżek oferowanych przez znanych sprzedawców internetowych. Serwis Oferty Visa jest atrakcyjnym narzędziem zachęcającym użytkowników kart Visa do płacenia kartami w Internecie” – stwierdził Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce.
Serwis Oferty Visa jest jednym z elementów realizowanej przez organizację Visa Europe wizji przyszłości płatności (Visa’s Future of Payments), która ma na celu stworzenie konsumentom jak najlepszych warunków dla płatności, w tym płatności internetowych – ale też umożliwienie detalistom docierania do konsumentów z ciekawymi ofertami.

Serwis Oferty Visa został udostępniony użytkownikom kart Visa w Polsce, jako drugim kraju w Europie po Wielkiej Brytanii, gdzie ruszył w grudniu 2011 r. Serwis można odwiedzić bezpośrednio pod adresem internetowym www.visa.pl/oferty.

Źródło: Visa Europe