Ogłoszono nową nazwę i logo zespołu Formuły 1 Visa Cash App RB. Visa będzie pierwszym globalnym partnerem zespołów Red Bulla w Formule 1, a logo organizacji znajdzie się na bolidach obu teamów. Visa i Cash App w ramach dążenia do równości w sporcie będą także wspierać zespół startujący w kobiecej serii F1 Academy.
W nadchodzącym sezonie kibice Formuły 1 zauważą zmianę na liście zespołów i sponsorów. Dziś zostało ogłoszone zawarcie bezprecedensowej wieloletniej umowy między Red Bull a Visa (NYSE: V), dzięki której Visa staje się globalnym partnerem obu zespołów Formuły 1 Red Bulla, a w F1 wystartuje nowy zespół Visa Cash App RB, wcześniej znany jako Scuderia Alpha Tauri.
Pierwszy od ponad 15 lat nowy globalny sponsoring sportowy Visa obejmie zespół Visa Cash App RB oraz odpowiadające mu partnerstwo tytularne w teamie F1 Academy, a także zespół Oracle Red Bull Racing (ORBR). Logo Visa pojawi się na bolidach Oracle Red Bull Racing, Visa Cash App RB oraz bolidach firmowanych przez te zespoły w F1 Academy.
Kierowcy zespołu Visa Cash App RB, Yuki Tsunoda z Japonii i Daniel Ricciardo z Australii, zaprezentują inspirowany markami Visa i Cash App nowy wygląd kombinezonów i bolidów podczas inauguracji sezonu 2024 w Bahrajnie, 29 lutego. Nowe barwy zostaną oficjalnie przedstawione 8 lutego podczas specjalnego wydarzenia w Las Vegas.
Debiut Visa Cash App RB to nie tylko ogromne możliwości promocji obu marek. Firmy będą wspierać zespół w osiąganiu jak najlepszych wyników na torze, zaś posiadaczom kart umożliwiać przeniesienie się w sam środek akcji, dzięki dostępowi za kulisy, spotkaniom z kierowcami, gadżetom czy wydarzeniom towarzyszącym podczas wyścigów.
Visa od dawna zaangażowana jest we wspieranie kobiet i wzmacnianie ich pozycji ekonomicznej również poprzez działania sponsoringowe. Kontynuując te inicjatywy, Visa i Cash App w ramach partnerstwa z Red Bull wesprą zespół Visa Cash App RB także w F1 Academy. Ten kobiecy cykl wyścigowy rozgrywany jest na siedmiu wybranych torach Formuły 1 w trakcie weekendów wyścigowych F1. Nowa identyfikacja wizualna tego zespołu również zostanie zaprezentowana podczas lutowego wydarzenia.
„Narodziny Visa Cash App RB to wyjątkowa chwila” – powiedział Oliver Hughes, Chief Marketing Office w Oracle Red Bull Racing. – „Nowa tożsamość nie sprowadza się jedynie do zmiany nazwy. To początek niezwykłej podróży, która ma nas wynieść na nowy poziom współzawodnictwa, o czym świadczy nawiązanie partnerstwa tytularnego z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Jednak podobnie jak cały nasz zespół, Visa jest skupiona na przyszłości: nie poprzestaje na pozycji jednego ze światowych liderów swojej branży, ale chce wyznaczać nowe kierunki rozwoju cyfrowych usług finansowych wszędzie i dla każdego. Podobnie zaangażowana w budowanie przyszłości finansów jest Cash App, jedna z najczęściej pobieranych aplikacji finansowych, która dołącza do naszego zespołu jako kluczowy partner. W swojej nowej odsłonie zespół Visa Cash App RB jest przyszłościowym projektem, który ma ambicje walki o czołowe miejsca podczas każdego weekendu ścigania”.
Źródło: Visa