InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, w ramach usługi InPost Pay nawiązał współpracę z Visa – jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych. Nowe partnerstwo Visa i InPost Pay to kolejny krok w budowie innowacyjnych rozwiązań dla branży e-commerce.
InPost Pay to innowacyjna usługa, która łaczy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Po dokonaniu jednorazowej rejestracji zyskuje się dostęp do szybszych zakupów. Wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”, a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności, np. kartę czy portfel cyfrowy. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.
– Współpraca z Visa jest dla nas kolejnym krokiem w kierunku dostarczania kompleksowych i efektywnych rozwiązań dla naszych klientów. Wiemy, że różnorodne opcje płatności i szybkość dokonywania transakcji są kluczowe dla sukcesu dynamicznie rozwijającej się branży ecommerce. Dzięki połączeniu sił z Visa podnosimy jakość obsługi płatności elektronicznych – umożliwiając w ten sposób jeszcze wygodniejsze zakupy internetowe – powiedział Szymon Wałach, VP ds. Digital i Strategii InPost.
Visa jest jednym ze światowych liderów płatności cyfrowych. Tylko w ciągu ostatnich 10 lat Visa zainwestowała ponad 3 miliardy dolarów w sztuczną inteligencję i infrastrukturę danych, zapewniając bezpieczniejszy i bardziej efektywny przepływ pieniędzy oraz aktywnie zapobiegając oszustwom.
– Rozwój technologiczny sprawia, że zmienia się sposób, w jaki wydajemy pieniądze i zarządzamy finansami – co przekłada się na wiele innych aspektów naszego życia. W tym samym tempie przyśpiesza rozwój cyfrowego handlu. Potrzebujemy rozwiązań, które uproszczą życie dzięki płynnemu finalizowaniu transakcji za pomocą jednego kliknięcia – analogicznie do płatności zbliżeniowej w fizycznym sklepie. Właśnie takie rozwiązania, jak inPost Pay mogą pomóc zrealizować ten cel, a współpraca z inPost pozwala tworzyć innowacje w płatnościach jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb konsumentów – powiedziała Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Visa.
Partnerstwo Visa i InPost Pay ma na celu nie tylko wspieranie rozwoju płatności cyfrowych, ale również poprawę doświadczeń klientów przy zakupach online. Dzięki połączeniu płatności Visa z efektywnymi usługami dostaw InPost, użytkownicy InPost Pay będą mogli dokonywać płatności za zamówienia online wygodniej, szybciej i bezpieczniej, a także od razu śledzić proces dostawy.
Źródło: InPost