Visa ponownie wybrana „Marką Godną Zaufania” w badaniach Reader’s Digest

W tym jednym z największych europejskich sondaży preferencji konsumentów, obejmującym 24,2 tys. prenumeratorów czasopisma z 15 krajów, Visa zdobyła tytuł we wszystkich krajach z wyjątkiem jednego. Opowiedziało się za nią średnio 51% pytanych (w ub. roku odsetek ten wyniósł 44%). Spośród dwudziestu kategorii wyróżnionych w badaniu, rezultat lepszy niż Visa uzyskały jedynie dwie inne marki.

Przeprowadzane co roku w wielu krajach badanie „European Trusted Brand” ma na celu poznanie postaw i opinii konsumenckich wobec różnych kategorii towarów i usług użytku codziennego.

Respondenci rekrutowali się z następujących krajów: Austrii, Belgii, Czech, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Portugalii, Rosji, Rumunii, Szwajcarii, Węgier oraz Wielkiej Brytanii. Z wyjątkiem Węgier, w każdym z tych krajów Visa zdobyła tytuł marki kart płatniczych najbardziej godnej zaufania.

Polscy konsumenci po raz piąty z rzędu uznali Visa za markę, którą wśród kart płatniczych darzą największym zaufaniem. Visa zwyciężyła w Polsce w kategorii „karty płatnicze” otrzymując 75,3% wskazań. Druga w kolejności marka kart płatniczych otrzymała 12,2% wskazań.