Z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata FIFA 2018 w piłce nożnej, Visa przygotowała loterię, w ramach której do wygrania są m.in. dwuosobowe wyjazdy na pierwszy mecz Polaków podczas mundialu. Loterię promuje kampania reklamowa, obejmująca m.in. emisję spotów w telewizji i działania marketingowe w kanałach cyfrowych.
Visa, partner FIFA oraz oficjalny sponsor Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018, uruchomiła kampanię promocyjną związaną ze zbliżającym się mundialem, której głównym elementem jest loteria dla konsumentów. Do wygrania są m.in. 42 dwuosobowe pakiety wyjazdowe na mecz Polska – Senegal, który rozegrany zostanie 19 czerwca w Moskwie. Loterię wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję spotów telewizyjnych, działania marketingowe w internecie, mediach społecznościowych, w sklepach, na stacjach paliw oraz w galeriach handlowych.
Aby mieć szansę na wygranie jednego z 42 pakietów, należy zarejestrować dowolną transakcję powyżej 5 zł dokonaną z Visa (płatność kartą lub smartfonem – w terminalu lub online) na stronie www.visa.pl lub wysyłając SMS o treści „Visa” pod numer 4488. Można to robić wielokrotnie, jednak rejestracji trzeba dokonać tego samego dnia, w którym miała miejsce płatność. Im więcej zgłoszeń, tym większa szansa na wygraną.
Pakiety na spotkanie Polska – Senegal podczas Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018 obejmują m.in. przeloty do Moskwy i z powrotem, noclegi w luksusowym hotelu oraz dwa bilety na mecz 1. kategorii, a także inne atrakcje. Codziennie do wygrania jest jeden pakiet wyjazdowy, zaś losowania zwycięzców odbywają się co tydzień. Na uczestników loterii czekają również koszulki kibica z limitowanej serii, zaprojektowane przez duet Paprocki & Brzozowski specjalnie z okazji mistrzostw, wraz z kartami przedpłaconymi Visa.
Loteria rozpoczęła się 29 marca br. i potrwa do 9 maja br. Towarzyszące jej działania marketingowe obejmują emisję 15- i 30-sekundowych spotów w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych (spoty można zobaczyć tutaj: https://youtu.be/wiBSSMkcPZ0 i tutaj: https://youtu.be/2KVY5pnH5Dg), aktywność reklamową w kanałach cyfrowych (przede wszystkim w mediach społecznościowych), w tym mobilnych, a także w wyszukiwarkach internetowych. Ponadto, materiały marketingowe zostały umieszczone w sklepach i na stacjach benzynowych. Informacje nt. loterii są wyświetlane również na ekranach znajdujących się w galeriach handlowych. Materiały reklamowe związane z promocją zostały udostępnione także bankom-wydawcom kart Visa.
Źródło: Visa