Vivus.pl z nowym dyrektorem marketingu

Joanna Izdebska została dyrektorem marketingu Vivus.pl. Wcześniej kierowała departamentami marketingu UPC i Deutsche Bank PBC. Teraz swoje doświadczenie bankowe i telekomunikacyjne połączy u największego polskiego pożyczkodawcy online.

Trzynaście lat pracy w marketingu finansowym i ponad rok prowadzenia marketingu w firmie z branży nowych technologii. To dotychczasowa ścieżka kariery Joanny Izdebskiej. Teraz będzie mogła wykorzystać doświadczenia z tych dwóch obszarów zarządzając departamentemmarketingu w Vivus.pl.

Zakres jej odpowiedzialności obejmuje brand management, rozwój sprzedaży oraz product development.

Plany marketingowe Vivusa są ambitne, co zapowiadały już jesienne wydatki reklamowe – po podsumowaniu trzeciego kwartału 2013 roku okazało się, że pożyczkodawca wydał
najwięcej spośród wszystkich instytucji finansowych. Według Joanny Izdebskiej najważniejsze cele na nadchodzący rok to ścisła integracja z e-commerce, rozwój oferty i utrzymanie najwyższego poziomu obsługi przy dynamiczniepowiększającej się bazie klientów. – Nie chcemy odsłaniać wszystkich kart, ale już mogę zdradzić, że oferta Vivusa powiększy się w każdym zakresie: będą nowe produkty, nowe kanały dystrybucji i nowa technologia – mówi Joanna Izdebska. – Tę ostatnią zapowiedź większość klientów już odczuła, bo choć deklarujemy że pieniądze dotrą w piętnaście minut, to w 92 proc.
klientów otrzymuje przelew w czasie poniżej 4 minut – dodaje.

Joanna Izdebska od września 2012 roku związana była z UPC, dostawcą telewizji cyfrowej, Internetu i telefonii. Jako dyrektor komunikacji marketingowej tworzyła i realizowała strategie rozwoju marki oraz wzrostu jej rozpoznawalności.Wcześniej przez trzynaście lat była związana z Grupą Deutsche Bank.

Współpracę z bankiem rozpoczęła jako dyrektor departamentu sprzedaży bezpośredniej. W 2002 roku objęła stanowisko dyrektora departamentu wsparcia sprzedaŜy. Przejęła wtedy odpowiedzialność w trzech sektorach: tworzenia oferty produktów i usług w segmencie klientów indywidualnych, analizy wyników oraz wsparcia wszystkich kanałów sprzedaży. Od 2004 roku zajmowała stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Deutsche Bank PBC S.A. Tam tworzyła strategie pozycjonowania firmy i kształtowania jej wizerunku. Nadzorowała wszystkie działania komunikacyjne Banku. Kierowała także działem CRM (CustomerRelationship Management) i działaniami w obszarze zarządzania portfelem klientów.

Jest absolwentką Ekonomii na Politechnice w Osnabrueck (Niemcy) ukończyła też Finanse i Bankowość oraz Ubezpieczenia na śycie w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.

/ Vivus.pl