Instytucje finansowe, w tym banki, prowadzą obecnie w mediach aktywną komunikację rozmaitych ofert. Liczne promocje, warunki specjalne oraz zaawansowanie i złożoność produktów, a co za tym idzie – mnogość parametrów finansowych sprawiają, że klientom coraz trudniej odnaleźć się w takim natłoku informacji. Wybór optymalnej oferty może wydawać się jeszcze trudniejszy w sytuacji częstych zapisów małym drukiem, dodatkowych warunków oznaczanych symbolem „*” lub znajdujących się jako jeden z wielu punktów obszernego regulaminu promocji.
„Volkswagen Bank direct zawsze przykładał dużą wagę do pełnej i przejrzystej komunikacji. Szczególne znaczenie ma dla nas satysfakcja naszych obecnych i przyszłych klientów, co znajduje swój wyraz także w sformułowaniu naszego celu: Bank zadowolonych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się podjąć działania wspomagające osoby zainteresowane usługami finansowymi w dokonaniu optymalnego wyboru. Wyboru, który pozwoli uniknąć późniejszych rozczarowań i niespodzianek. W naszym serwisie internetowym przygotowaliśmy kalkulator kosztów i zysków konta osobistego umożliwiający porównanie warunków Volkswagen Bank direct z dowolnymi ofertami określonymi przez klientów. Kalkulator opatrzony jest licznymi komentarzami dotyczącymi parametrów, które mogą budzić wątpliwości klientów. Mamy również nadzieję, że przyczyni się on do zwiększenia świadomości odbiorców usług finansowych.” – powiedział Adam Hagemajer, Kierownik Działu Obsługi Depozytów Volkswagen Bank direct.
W serwisie internetowym, obok kalkulatora dostępne będzie wkrótce także vademecum – rodzaj poradnika dla klientów, zwracającego ich uwagę na podstawowe zagadnienia, które mogą wymagać wyjaśnień.
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide oraz agencja interaktywna argonauts 360. Media zaplanował dom mediowy MindShare. Kampania potrwa do końca sierpnia.