Jarosław Augustowski, szef Volkswagen Bank direct, zdradził „Gazecie”, że bank szykuje się do dużego skoku. „Za dwa-trzy lata chce zwiększyć liczbę klientów do co najmniej 100 tys. oraz znacznie rozbudować portfel depozytów. Już dziś klienci Volkswagen Bank direct powierzyli mu 1,3 mld zł oszczędności. Jak zapowiada Augustowski, do końca tego roku ta kwota ma urosnąć o kolejnych kilkaset milionów złotych. Bank włączy się aktywniej do walki banków o depozyty”, podaje dziennik.
„Ale Volkswagen Bank Direct mimo wszystko myśli o dotarciu do klientów koncernu. W tym roku zostanie wprowadzona do oferty karta kredytowa. Niewykluczone, że – tak jak na rynku niemieckim – klient będzie mógł wydrukować na niej zdjęcie własnego Volkswagena. Chodzi o to, by jakoś przyciągnąć do banku klientów, którzy nie widzą dziś sensu przenoszenia konta do Volkswagen Bank Direct”, czytamy w „GW”.
Volkswagen Bank direct oferuje usługi bankowości bezpośredniej na polskim rynku od kwietnia 2001 roku. Obecnie oferta banku dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców obejmuje m.in. rachunki oszczędnościowe i oszczędnościowo-rozliczeniowe, lokaty terminowe, karty płatnicze, kredyty gotówkowe.
Więcej szczegółów w artykule „Plany banku Volkswagena: co najmniej 100 tys. klientów w 2-3 lata” autorstwa mać.
WB