Już od dziś operacje dokonywane przy pomocy karty płatniczej przez Klientów indywidualnych Volkswagen Bank direct – takie jak wypłata gotówki z bankomatu, zakupy w sklepach lub punktach usługowych, będą autoryzowane przez bank na bieżąco. W przypadku pozytywnej autoryzacji, na rachunku Klienta będą blokowane środki w wysokości odpowiadającej kwocie transakcji. Obciążenie rachunku kwotą danej transakcji następuje natomiast później t.j. po otrzymaniu przez bank transakcji do rozliczenia. Wprowadzenie obsługi kart w trybie online zapewni Klientom bieżącą kontrolę wydatków oraz bezpieczeństwo korzystania z wolnych środków finansowych zgromadzonych na koncie.
„Wprowadzenie systemu obsługi kart płatniczych w czasie rzeczywistym jest kolejnym krokiem mającym na celu stałe podnoszenie jakości usług oferowanych przez nasz bank oraz zaspokojenie potrzeb Klientów. Przyjęta przez Volkswagen Bank direct strategia ma swoje potwierdzenie
w rosnącej liczbie Klientów oraz stałym wzroście ich satysfakcji. Wprowadzenie systemu online wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów.” – powiedział Adam Hagemajer, Kierownik Działu Depozytów w Departamencie Obsługi Bezpośredniej Volkswagen Bank Polska.
Korzystanie z kart płatniczych to najłatwiejszy i najszybszy dostęp do środków finansowych zgromadzonych na koncie. Karta coraz częściej zastępuje gotówkę ze względu na wygodę płacenia za zakupy. Volkswagen Bank direct wydaje karty bezpłatnie do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego Konto e-direct dostępnego w trzech pakietach: Standard, Srebrny i Złoty. Za obsługę kart bank nie pobiera opłat. Bezpłatne jest również pobieranie gotówki kartą Visa Electron od 400 PLN we wszystkich bankomatach w Polsce. Wypłata mniejszej kwoty obciążana jest niską prowizją wynoszącą 1,5 PLN. Dodatkowo do każdej karty dołączany jest atrakcyjny pakiet ubezpieczeniowy, zabezpieczający posiadacza m.in. przed nieuprawnionym użyciem karty lub utratą pieniędzy pobranych z bankomatu.
Informacje o Volkswagen Bank direct:
Volkswagen Bank direct oferuje usługi bankowości bezpośredniej na polskim rynku od kwietnia 2001 roku. Oferta banku dla Klientów indywidualnych i przedsiębiorców obejmuje m.in. rachunki oszczędnościowe i oszczędnościowo-rozliczeniowe, lokaty terminowe, karty płatnicze, kredyty gotówkowe, fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia indywidualne. Kompleksowa obsługa Klientów odbywa się przez internet i telefon. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii bank gwarantuje Klientom profesjonalną obsługę oraz najwyższy standard bezpieczeństwa wszelkich transakcji. Bank nie ponosi kosztów związanych z zakładaniem i utrzymaniem sieci oddziałów i dzięki temu może zaoferować Klientom atrakcyjne warunki prowadzenia rachunków.