V&P i MobiJOY! z marką Redd’s

la uczestników zabawy przewidziano 35 dwuosobowych wycieczek do Portugalii, 1680 upominków National Geographic oraz 3360 koszulek z limitowanej serii. Aby wziąć udział w konkursie, należy zakupić promocyjną butelkę lub puszkę piwa Redd’s zawierającego pod kapslem bądź zawleczką niepowtarzalny kod. Aby zdobyć jedną z nagród, należy wysłać SMS z kodem z opakowania oraz nazwą miasta, w którym zrobiono zdjęcie.

W trakcie trwania konkursu w prasie, („Co jest grane” – dodatek do Gazety Wyborczej) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty, billboardy, holliday media, mobile) pojawi się kreacja przygotowana przez V&P – będą to zmieniane, co dwa tygodnie zdjęcia-zagadki z pięciu różnych miast Polski. Zadaniem uczestnika konkursu jest odgadnięcie „Skąd to foto?”.

Cała akcja nawiązuje do sponsorowanego przez Kompanię Piwowarską Wielkiego Konkursu Fotograficznego National Geographic. Skojarzenie obydwu marek ma umocnić wizerunek piwa Redd`s jako marki skierowanej do ludzi otwartych na nowe doświadczenia, ciekawych świata a jednocześnie stać się nowym sposobem na dotarcie do konsumenta. „Skąd to foto?” obejmuje wszystkie kanały dystrybucji, m.in. w pubach odbywać się będą animacje i mini eventy. Specjalnie dla „Skąd to foto” agencja V&P zaprojektowała także oraz wyprodukowała oryginalne materiały POS, a promocyjne etykiety i puszki piwa Redd`s również projektowane przez V&P już pojawiły się w lokalach i sklepach w całym kraju.