W 2011 roku oferta Deutsche Bank będzie dostępna w 169 oddziałach

Zgodnie z realizowaną w 2010 roku strategią, w ciągu ostatnich miesięcy Deutsche Bank PBC poszerzał ofertę produktów dostępnych w sieci placówek db kredyt o zróżnicowane rozwiązania z zakresu bankowości transakcyjnej, oszczędnościowo- inwestycyjnej i hipotecznej kierowane do segmentu klienta średniozamożnego. 

W ramach kolejnego etapu strategii, którego zakończenie przewidziane jest na koniec I kwartału 2011, przeprowadzona zostanie pełna integracja sieci sprzedaży pod szyldem Deutsche Bank. Szeroka gama produktów finansowych banku będzie dostępna w 169 oddziałach na terenie całego kraju. Rozwiązania dla segmentu MŚP oferowane będą zarówno w placówkach (segment mikro), jak i w dedykowanych Centrach Korporacyjnych oraz Centrach Doradztwa dla Firm (firmy średnie i korporacje).

 

W tym roku Deutsche Bank PBC poszerzył ofertę db kredyt o produkty Deutsche Bank skierowane do szeroko pojmowanego segmentu klientów średniozamożnych. Poza kredytami gotówkowymi i kartami kredytowymi, które do tej pory stanowiły najważniejszy element oferty, klienci tej części banku zyskali dostęp do szerokiej gamy rachunków osobistych, kredytów hipotecznych oraz produktów inwestycyjnych. Tym samym – w zakresie obszaru bankowości detalicznej – Deutsche Bank wdrożył we wszystkich swoich placówkach model bankowości relacyjno-doradczej, opartej o kompleksową obsługę finansów osobistych klientów o dochodach powyżej 2000 złotych.

Równolegle bank aktywnie rozwijał usługi typu Direct Bank, czyli zdalne kanały dostępu skupione wokół bezpłatnego konta dbNET i systemów bankowości transakcyjnej.

W ramach realizowanego obecnie etapu strategii rozpoczyna się proces pełnej integracji sieci sprzedaży Deutsche Bank, której zakończenie przewidziane jest na I kwartał 2011 roku. W jej wyniku klienci banku będą mogli korzystać z pełnej, jednolitej oferty produktów i usług w 169 oddziałach Deutsche Bank na terenie całego kraju.

Zmiany dotyczą także obszaru bankowości biznesowej. Dodatkowo do istniejących już Centrów Doradztwa dla Firm, bank wydziela w ramach obecnych struktur sprzedażowych Centra Korporacyjne, dedykowane obsłudze klientów biznesowych z segmentu średnich i większych firm. Klienci segmentu Mikro będą obsługiwani jak do tej pory przez oddziały banku. Osoby korzystające z usług private banking obsługiwane są przez wyspecjalizowanych doradców w oddziałach oraz 4 Regionalnych Centrach Inwestycyjnych.

Wprowadzenie w ramach całej naszej sieci jednolitego modelu bankowości doradczej, nastawionej na długofalową obsługę różnych grup Klientów w zakresie pełnej oferty produktów bankowych oraz integracja wszystkich naszych oddziałów pod szyldem Deutsche Bank, pozwoli nam na realizację spójnej dla całego Banku strategii dynamicznego rozwoju. Jako jeden Bank będziemy mogli szybciej reagować na zmiany rynkowe. Nasze usługi będą dostępne w 169 Oddziałach, 20 Centrach Korporacyjnych i 4 Regionalnych Centrach Inwestycyjnych. Tym samym osiągniemy w przyszłym roku optymalną wielkość sieci dla banku doradczego, specjalizującego się obsłudze wymagających Klientów Indywidualnych i Firm – mówi Leszek Niemycki, Prezes Zarządu Deutsche Bank PBC.

W najbliższych miesiącach bank planuje dynamiczny rozwój oferty w pięciu obszarach produktowych: kredytów hipotecznych (wzmocnienie pozycji w ramach oferty kredytów złotowych), kredytów gotówkowych (dedykowane rozwiązania kierowane do klientów średniozamożnych i zamożnych), produktów inwestycyjnych (kontynuacja strategii otwartej architektury oraz dalszy rozwój produktów strukturyzowanych), Direct Bank (rozwój platformy, nowe rozwiązania dla segmentu Mikro) oraz obsługi Klientów z segmentu Małych i Średnich przedsiębiorstw (zwiększenie udziału w rynku oraz intensyfikacja akcji kredytowej).

Naszym celem jest zwiększenie udziału w rynku w powyższych obszarach i pozyskanie 100 000 nowych Klientów, dla których Deutsche Bank będzie – jak to ma miejsce w przypadku naszych obecnych Klientów – bankiem pierwszego wyboru – mówi Leszek Niemycki.

Źródło: Deutsche Bank PBC