W czerwcu liczba klientów LUKAS e-Banku przekroczyła 100 tysięcy!

Dla posiadaczy e-Konta czy e-Konta PRO Internet to nie jedyna możliwość korzystania ze swoich środków finansowych w LUKAS Banku. Każdy klient może także złożyć wizytę w jednej ze 102 placówek bankowych na terenie całej Polski. Stanowi to istotną różnicę w stosunku do oferty tzw. banków wirtualnych, gdzie jedynym sposobem na dokonanie operacji finansowej jest użycie elektronicznych kanałów dostępu.

Z dostępu do usług finansowych przez Internet mogą w LUKAS Banku korzystać posiadacze dowolnego konta – zarówno osoby, które zwykle korzystają z kanału elektronicznego, jak i posiadacze innych pakietów kont, najczęściej korzystający z placówek bankowych. Każdy klient ma możliwość dostępu do swoich środków finansowych wielokanałowo, w wygodny dla siebie sposób.

W rankingach klienckich publikowanych przez takie portale jak expander.pl, bankier.pl LUKAS e-Konta zajmowały niejednokrotnie pierwsze miejsc wśród wszystkich banków oferujących dostęp do konta przez Internet.

Naturalnym wydał się więc fakt współpracy LUKAS Banku z największym portalem internetowym w Polsce – Onet.pl.

Obie firmy w czerwcu tego roku wprowadziły na rynek wspólną kartę kredytową MasterCard Onet LUKAS Bank jako pierwszą kartę kredytową w Polsce firmowaną przez portal. Karta adresowana jest do ludzi aktywnych i często podróżujących – dołączony do niej został pakiet rabatów i zniżek w Wydawnictwie Pascal i biurze podróży Scan Holiday. Posiadacze karty mają możliwość kontaktu on-line z rachunkiem karty i sprawdzenia dostępnego limitu czy historii karty, z dowolnego miejsca na świecie. Dodatkowo.

Użytkownik karty kredytowej Onet LUKAS Bank otrzymuje także gratis profesjonalne konto pocztowe w portalu Onet.pl w domenie @pro.onet.pl o pojemności 50 MB. Dodatkowym elementem jest program Konektor, ostrzegający Internautę przed nieświadomym przełączeniem na drogie numery typu 0-700.

Z pewnością karta ta będzie dobrym produktem zarówno dla 100 tysięcy użytkowników LUKAS e-Banku, jak i każdego innego klienta ceniącego sobie wygodę korzystania z produktów finansowych.