W Deutsche Bank rusza konkurs doładowań telefonów

Klienci, którzy posiadają telefony w sieci Orange, będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody, doładowując swój telefon za pośrednictwem systemu bankowości internetowej db easyNET. Konkurs potrwa od 27 września do 10 października.

W konkursie mogą wziąć udział klienci Deutsche Bank PBC z aktywnym dostępem do systemu bankowości internetowej db easyNET, którzy posiadają telefony na kartę w sieci Orange. W czasie trwania konkursu wystarczy doładować telefon kwotą nie mniejszą niż 50 zł. Aby wygrać, należy zrobić to najbliżej dowolnej, pełnej godziny zegarowej.

Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie zapisów z systemów informatycznych po zakończeniu konkursu, a lista 10 nagrodzonych osób zostanie umieszczona na stronie www.bluemedia.pl w ciągu 7 dni. Pierwsza z nich otrzyma w nagrodę telefon (smartfon) HTC Desire. Drugie miejsce nagrodzone zostanie iPodem Touch 8GB. Kolejnych czterech zwycięzców otrzyma iPody Shuffle 2GB, a trzech ostatnich z nagrodzonej dziesiątki – nawigację GPS NTT.

W przypadku, gdy kilka telefonów uzyska taki sam wynik czasowy – czyli zostanie doładowanych najbliżej pełnej godziny zegarowej, nagrodę za zajęcie wyższego miejsca w konkursie wygra uczestnik, który doładował telefon wyższą kwotą. Uczestnicy, w czasie trwania konkursu, mogą zrealizować dowolną liczbę doładowań telefonu.

Doładowanie telefonów w systemie bankowości internetowej db easyNET dostępne jest dla klientów indywidualnych lub firmowych. Klienci mogą doładować karty pre-paid telefonów komórkowych poprzez zakładkę Doładowania telefonu, dostępną w sekcji Transakcje. Aby doładować telefon wystarczy podać nazwę operatora, numer telefonu oraz kwotę doładowania. Klient może wybrać dowolny rachunek osobisty lub pomocniczy, z którego ma być pobrana opłata. Doładowanie konta pozwala na korzystanie z telefonu w okresie uzależnionym od kwoty doładowania, zgodnie z ofertą poszczególnych operatorów. Usługa doładowań telefonów w systemie bankowości internetowej db easyNET jest bezpłatna. Jej dostawcą jest firma Blue Media, która wraz z Deutsche Bank PBC organizuje konkurs doładowań przeznaczony wyłącznie dla klientów banku.

Źródło: Deutsche Bank PBC