W I kw. 2011 r. Ronson Development sprzedał 132 lokale

W pierwszych trzech miesiącach 2011 r. Ronson sprzedał 132 lokale (netto), czyli o 55% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (85 lokali) tym samym osiągając blisko połowę wyniku z całego 2010 r. W styczniu sprzedano 21, w lutym 56, a w marcu 55 mieszkań.

W I kw. 2011 r. zdecydowanie najwięcej, 75 mieszkań, sprzedano w ursynowskim Gemini II. Kolejnymi projektami o najwyższej sprzedaży były wprowadzone do oferty w drugiej połowie zeszłego roku projekty Sakura (Mokotów) i Verdis (Wola), gdzie nabywców znalazło odpowiednio 21 i 10 lokali.

– Wynik osiągnięty w I kw. przybliża nas do realizacji celu postawionego na rok 2011, który zakłada sprzedaż ponad 500 lokali. Biorąc pod uwagę, że przez dwa miesiące wyprzedaliśmy blisko połowę mieszkań w Gemini II, w kolejnych kwartałach możemy spodziewać się spowolnienia sprzedaży w tym projekcie – mówi Andrzej Gutowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Ronson Development. – Zakładamy jednak, że wraz z postępem prac budowlanych stopniowo wzrastać będzie sprzedaż w takich inwestycjach jak Verdis, Sakura, czy Naturalis. Dodatkowo pozytywne przełożenie na wyniki w kolejnych kwartałach powinny mieć projekty, które będziemy wprowadzać do oferty w dalszej części roku.

Komunikat prasowy                                            

Warszawa, 7 kwietnia 2011

 

 

W I kw. 2011 r. Ronson Development sprzedał 132 lokale

 

W pierwszych trzech miesiącach 2011 r. Ronson sprzedał 132 lokale (netto), czyli o 55% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (85 lokali) tym samym osiągając blisko połowę wyniku z całego 2010 r. W styczniu sprzedano 21, w lutym 56, a w marcu 55 mieszkań.

 

W I kw. 2011 r. zdecydowanie najwięcej, 75 mieszkań, sprzedano w ursynowskim Gemini II. Kolejnymi projektami o najwyższej sprzedaży były wprowadzone do oferty w drugiej połowie zeszłego roku projekty Sakura (Mokotów) i Verdis (Wola), gdzie nabywców znalazło odpowiednio 21 i 10 lokali.

 

– Wynik osiągnięty w I kw. przybliża nas do realizacji celu postawionego na rok 2011, który zakłada sprzedaż ponad 500 lokali. Biorąc pod uwagę, że przez dwa miesiące wyprzedaliśmy blisko połowę mieszkań w Gemini II, w kolejnych kwartałach możemy spodziewać się spowolnienia sprzedaży w tym projekcie – mówi Andrzej Gutowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Ronson Development. Zakładamy jednak, że wraz z postępem prac budowlanych stopniowo wzrastać będzie sprzedaż w takich inwestycjach jak Verdis, Sakura, czy Naturalis. Dodatkowo pozytywne przełożenie na wyniki w kolejnych kwartałach powinny mieć projekty, które będziemy wprowadzać do oferty w dalszej części roku.

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Bartosz Sroka

NBS Communications

(22) 826 74 18

500 202 354

bsroka@nbs.com.pl

 

Źródło: Ronson Development