„W ING bankuję, tak jak prowadzę firmę. Po swojemu”- kampania Konta Direct dla Firmy

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię Konta Direct dla Firmy. W emitowanych w telewizji i internecie spotach,  prezentowane są zalety bankowości mobilnej dla firm przez pryzmat użyteczności dla ludzi, a nie samej technologii.  W ten sposób bank nawiązuje do wprowadzonego w ubiegłym roku hasła „Liczą się ludzie”.

Zapytaliśmy Polaków – również osoby, które prowadzą własną firmę – jaki mają pomysł na życie i jak realizują swoje cele. Spontanicznie powiedzieli nam, że robią to w różny, swój własny sposób. Tak też jest z bankowaniem, aplikacja mobilna daje takie możliwości. Stąd filmowa puenta Marka Kondrata: „Każdy pomysł na życie jest dobry, a najlepszy jest Twój. Aplikacja mobilna wspiera tych, którzy chcą prowadzić biznes po swojemu” – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski w swoich kampaniach motywuje Polaków do działania i wykorzystywania swojego potencjału do realizowania planów zarówno prywatnych jak i zawodowych. Bank wspiera ich poprzez nowoczesne, konkurencyjne cenowo produkty, zapewniając jednocześnie wysoką jakość obsługi.

Promowane Konto Direct dla Firmy – wprowadzone do oferty w sierpniu 2014 roku – wyróżnia się tym, że premiuje aktywnych klientów. Aktywność rozumiana jest w prosty sposób: przelew do ZUS lub US lub zasilenie rachunku kwotą co najmniej 2 tys. złotych w miesiącu kalendarzowym. Przy takich warunkach klienci nie płacą za prowadzenie konta i internetowe przelewy krajowe w PLN.  Niezależnie od aktywności wszystkie wpłaty we wpłatomatach ING i wypłaty ze wszystkich bankomatów na terenie Polski są bezpłatne.

Potwierdzeniem, że jest to jedno z najatrakcyjniejszych kont dla przedsiębiorców na rynku jest wzrost zainteresowania ze strony klientów. Od sierpnia 2014 roku, prawie 20% więcej (średniomiesięcznie) jednoosobowych działalności gospodarczych decyduje się na otwarcie konta w ING.