W ING internetowi nadal nie płacą

Samuraj i Indianin opowiadają historie. Gdzie? W nowych reklamach ING Banku Śląskiego. To kolejna odsłona kampanii „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami”.

Myśl „Jeśli robisz coś sam, to nie płacisz” jest uniwersalna, ponadczasowa i ponadnarodowa. Dlatego w kolejnych spotach historie kończące się tym morałem opowiadają przedstawiciele dwóch grup etnicznych z dużymi tradycjami: Indianin i Samuraj – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Kampania konta internetowego rozpoczęła się w maju. Przyjęta taktyka rozłożenia komunikacji w dłuższym czasie okazała się skuteczna, co potwierdzają wyniki sprzedażowe. Od 16 lipca emitowane obecnie reklamy zostaną zastąpione dwoma nowymi spotami. To kontynuacja bajek, ale w nieco egzotycznej wersji. Bohaterami bajek stali się najprawdziwsi: Indianin i Japończyk, którzy opowiadają historie w swoich językach. Na język polski tłumaczy ja Marek Kondrat.

Przypomnijmy: kampania „Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami” rozpoczęła się 9 maja br. Wykorzystywane narzędzia to: telewizja, Internet, prasa, outdoor i kino.

Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz przypomnienie o ofercie konta internetowego:

Źródło: ING Bank Śląski