W.KRUK wprowadza płatności odroczone Mokka

W.KRUK, najstarsza polska marka jubilerska, rozszerza swoje usługi o płatności odroczone Mokka. Od grudnia br. klienci W.KRUK mogą zrobić zakupy z 30-dniowym odroczeniem płatności lub skorzystać z planów ratalnych w większości salonów sieci. Mokka jest wiodącym dostawcą płatności odroczonych w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie współpracuje ze sklepami stacjonarnymi oraz internetowymi, m.in. w Polsce i Rumunii.

fot. Shutterstock

Klienci W.KRUK już od grudnia mogą płacić korzystając z 30-dniowego odroczenia płatności, bez dodatkowych opłat, lub z wygodnych systemów ratalnych (od 3 do 24 miesięcy). Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością w salonach stacjonarnych są finansowane w ramach szybkiego i wygodnego procesu decyzyjnego. Klienci, którzy skorzystają z oferty Mokka w salonach W.KRUK mogą obsługiwać swoje zobowiązania z wykorzystaniem dostępnej dla klientów aplikacji mobilnej Mokka.

Polacy najczęściej w Europie korzystają z tzw. płatności odroczonych. Jak podaje raport firmy doradczej Kearney, pt. „European Retail Banking Radar”, aż 62 proc. Polaków przynajmniej raz użyło odroczonej płatności – to najwyższy wskaźnik w Europie. Za pomocą BNPL klienci najchętniej kupują elektronikę (36 proc.), a także odzież i dodatki (30 proc.). Sektor odroczonych płatności to obecnie ok. 10 proc. całego rynku pożyczkowego w Polsce. Szacuje się, że w przeciągu najbliższych 5 lat, odsetek płatności z wykorzystaniem produktów BNPL będzie rosnąć o 30% rocznie. W 2021 r. światowy rynek BNPL wart był 125 mld dol., a do 2030 r. ma osiągnąć wartość 3268 mld dol.

Jak wynika z raportu PWC „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027”, nowe technologie, są jednym z głównych czynników wzrostu rynku e-commerce. W Polsce umożliwiając budowanie lepszych doświadczeń zakupowych klientów w przestrzeni online oraz tańszą realizację zamówień. Technologiami i rozwiązaniami odgrywającymi coraz większą rolę staje się m.in. BNPL – krótkoterminowe finansowanie zakupów.

Źródło: Mokka