W Marriottcie działa rezerwacja na… oko

Hotel AC by Marriott Wrocław, jako pierwszy na świecie udostępnił usługę płatności okiem PayEye swoim klientom. Branża hotelowa mimo pandemii stawia na rozwój i nowe technologie – automatyczne dezynfekcje, meldowanie on-line oraz otwieranie drzwi smartfonem to tylko część z nich. A historia zatoczyła krąg, ponieważ to Marriott (Warszawa) kilkadziesiąt lat temu jako pierwszy hotel w Polsce wprowadził płatność kartą.

AC Hotel Wrocław mieści się w odrestaurowanej, zabytkowej kamienicy w samym sercu Wrocławia, tuż obok Narodowego Forum Muzyki.

– Sama marka AC by Marriott lokuje się w czterogwiazdkowym segmencie lifestyle i jest otwarta na nowe technologie. Nasi goście mają możliwość check in oraz check out online, mogą również otwierać drzwi swoich pokoi własnym telefonem, co ułatwia specjalna aplikacja. Teraz robimy kolejny krok i wprowadzamy płatności okiem. Innowacje doskonale wpisują się nie tylko w DNA naszej działalności, ale również w potrzeby naszych klientów. A ci podążają za nowościami i chętnie korzystają z nowinek technicznych zwłaszcza w czasie pandemii – mówi Aneta Jeton-Szotek, dyrektor generalna wrocławskiego AC Hotel by Marriott.

Sieć Marriott od zawsze kojarzyła się nie tylko z luksusem, ale też innowacjami. Pierwszy terminal do płatności bezgotówkowych kartą został zainstalowany właśnie w Hotelu Marriott w Warszawie w 1992 r. Od dziś wrocławski hotel działający w sieci Marriott jest pierwszym hotelem na świecie, w którym można już zapłacić jednym spojrzeniem.

– Płatność, którą możemy zrealizować bez konieczności posiadania portfela, karty, telefonu, czy też żadnego innego akcesorium to kierunek, którego nie da się już zmienić. Odchodzenie od gotówki, to trend, który przyspieszyła pandemia koronawirusa i sprzyja rozwojowi naszego biometrycznego systemu płatniczego. PayEye wdrożył właśnie w okresie pandemii pierwszą na świecie płatność okiem i cieszymy się, że do tego grona dołączą bardzo ważni dla nas klienci AC Hotel Wrocław. Mam nadzieję, że obostrzenia, które dotykają branżę hotelarską wkrótce znikną i pozwolą jeszcze pełniej korzystać z nowinek, które ułatwiają nam życie – mówi Krystian Kulczycki, prezes wrocławskiego fintechu PayEye.

Źródło: PayEye