Forrester Research, globalna firma badawczo-doradcza, przeanalizowała oferty narzędzi mobilnych oferowanych przez europejskie banki. Kompleksowa ocena funkcji i łatwości obsługi dała mBankowi drugie miejsce w zestawieniu. Jednocześnie, aplikacja mBanku została uznana za najłatwiejszą i najbardziej przyjazną w obsłudze.
W najnowszym opracowaniu 2017 European Mobile Banking Benchmark Forrester Research poddał szczegółowej analizie ofertę mobilną 11 europejskich banków.
mBank zajął w tym zestawieniu drugie miejsce. Recenzenci przyznali mu aż 85 punktów w 100-punktowej skali.
Jeszcze lepiej wypadła ocena w kategorii prostoty obsługi aplikacji. mBank zajął pierwsze miejsce, osiągając 19 punktów. Szczególnie pozytywne oceny mBank otrzymał za sposób prezentowania i przeglądania historii rachunku, łatwy dostęp do najczęściej używanych funkcji czy sposób realizacji przelewu.
Dobry wynik mBanku pokazuje, że rozwiązania mobilne proponowane polskim klientom należą do ścisłej europejskiej czołówki. Co miesiąc przekonuje się o tym ponad 900 tys. klientów mBanku, korzystających z najnowszej wersji aplikacji.
Badanie Forrester Research zostało przeprowadzone w lutym 2017 r., w związku z czym firma oceniała poprzednią wersję aplikacji mBanku.