Klienci mogą kupować obligacje w Punktach Sprzedaży Obligacji (PSO), przez Internet oraz telefon (Call Center). Udogodnieniem dla klientów jest także tzw. odmiejscowiona obsługa obligacji. Oznacza to, że nabywca obligacji może dokonywać czynności związanych z obsługą w dowolnie wybranym Punkcie Sprzedaży Obligacji, a więc niezależnie od miejsca, w którym je zakupił. Zarówno wypłata odsetek, przedterminowy wykup, jak i zamiana obligacji są możliwe w dowolnej placówce PKO Banku Polskiego prowadzącej ich sprzedaż i obsługę. Wyjątkiem są czynności dokonywane przez pełnomocników, które mogą być wykonywane wyłącznie w tym Punkcie Sprzedaży Obligacji, w którym zostało złożone pełnomocnictwo.
Sprzedaż obligacji jest prowadzona także przez Internet – pod adresem www.zakup.obligacjeskarbowe.pl. Nowością jest sprzedaż obligacji przez telefon – pod numerami 0 801 310 210 (opłata jak za połączenie lokalne) lub 0 prefiks 81 535 66 55 (dla telefonów komórkowych).
Wyniki sprzedaży w sierpniu br. dowodzą, że wprowadzenie sprzedaży obligacji do rozległej sieci największego w Polsce banku znacznie zwiększyło dostępność tych papierów wartościowych dla potencjalnych nabywców.