W Wonga spłacisz pożyczkę BLIKIEM

Klienci Wonga mogą spłacać raty pożyczek korzystając z systemu płatności mobilnych BLIK. Specjalizująca się w pożyczkach online firma rozpoczęła współpracę z operatorem systemu, Polskim Standardem Płatności, jako pierwszy podmiot z tego sektora rynku finansowego w Polsce.


– Chcemy, żeby cały proces – od wnioskowania o pożyczkę online w Wonga, po jej spłatę – był prosty, transparentny i jak najbardziej przyjazny dla klientów. Z naszych danych wynika, że wszyscy nasi klienci korzystają z telefonów komórkowych. Wiemy, że wielu posługuje się systemem BLIK, dlatego wprowadziliśmy możliwość szybkiej spłaty raty pożyczki za pomocą tego rozwiązania – mówi Marcin Borowiecki, prezes zarządu Wonga w Polsce. – Coraz więcej osób w Polsce korzysta z innowacyjnych i bezpiecznych metod płatności. Wpisujemy się w ten trend i udostępniamy naszym klientom najnowocześniejsze rozwiązania, które ułatwią ich codzienne życie – dodaje. Już dziś aż 64 proc. klientów Wonga spłaca swoje zobowiązania przed terminem.

Spłata pożyczki z BLIK będzie możliwa podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Wonga. Aby spłacić ratę korzystając z BLIK, wystarczy uruchomić aplikację mobilną swojego banku i przekazać konsultantowi Wonga wygenerowany, jednorazowy kod BLIK, składający się z sześciu cyfr. Pracownik call center wprowadzi go do systemu. Dla bezpieczeństwa transakcji płatnik każdorazowo potwierdzi transakcję w telefonie. Cały proces potrwa jedynie kilkanaście sekund.

– Współpraca z Wonga inicjuje zupełnie nowy obszar zastosowania BLIKA. To pokazuje tylko, jak duży potencjał ma ta metoda dokonywania płatności mobilnych. Wychodzimy naprzeciw użytkownikowi, który chce w szybki i wygodny sposób dokonać spłaty swoich zobowiązań. Jednocześnie gwarantujemy najwyższy standard bezpieczeństwa, bo każda transakcja potwierdzana jest przez użytkownika aplikacji w telefonie specjalnym kodem – mówi Adam Kokoszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

wonga.com