Wakacje w mediach studenckich

Zaczynając od pakietu dla Głównego Patrona wydania, w którym proponowane jest najatrakcyjniejsze miejsce – pierwsza rozkładówka oraz dodatkowe loga, bannery itp; kończąc na pakiecie zawierającym reklamę na 1/2 strony, miniikonki oraz logo z linkiem na WWW.

W najbliższym – czerwcowym – wydaniu:

• Gap Year – studencki sposób na nietypowy rok po studiach

• Tu byłem – studenckie wakacje dookoła świata

• Adrenalina w górę!- wakacyjne sporty ekstremalne

• Pełna swoboda – ubezpieczenia wakacyjne dla studentów; tanie dzwonienie zza granicy i za granice

Semestr jest magazynem bezpłatnym, ukazuje się w nakładzie 80.000 egz. (audytowany przez ZKDP) w 52 miastach w Polsce, w ponad 1050 stałych punktach kolportażu (www.kolportaz.semestr.pl). Dystrybuowany jest bezpośrednio na uczelniach, w akademikach, w punktach ogólnodostępnych dla studentów oraz prenumerowany przez ponad 470 organizacji i kol studenckich, co czyni jego sieć

kolportażu najszersza wśród magazynów studenckich.

Oprócz letniego wydania w czerwcu, zachęceni zeszłorocznym sukcesem, Semestr przygotowuje również nietypowe wydanie wakacyjne, które będzie miało poszerzony kolportaż o masowe imprezy wakacyjne, których jest patronem (w zeszłym roku ponad 80% nakładu wydania wakacyjnego rozeszło się na 112 imprezach patronackich).

Ostatnie wydanie (majowe) zawiera spis juwenaliów w całej Polsce oraz specjalny studencki dodatek o Janie Pawle II, Jego spotkaniach ze studentami i Jego słowami do nich skierowanymi.