Walne Zebranie IAA

Piątkowe spotkanie dotyczyło głównie pozycji Międzynarodowego Stowarzyszenie Reklamy w Polsce, jego aktywnej roli w strukturach międzynarodowych oraz planowanych kampaniach na sezon 2007/2008. Wybrano również członków zarządu, w skład którego weszli: Stanisław Diskau, Krzysztof Gmyrek, Lech Kaczoń, Paweł Kowalewski, Jacek Olechowski i Piotr Wałęski. W Radzie Nadzorczej zasiądą dwie panie Maria Juszczyk i Agnieszka Boroń oraz Marcin Bochenek, a w Sądzie Dyscyplinarnym Anna Walczewska, Dariusz Kowalski i Janusz Kurek.

Na zebraniu poruszano przede wszystkim kwestie programu „Marketing dla Przyszłości” – długofalowego programu promującego idee społecznie użytecznego marketingu, w perspektywie minionego i przyszłego roku. Rozmawiano o czterech filarach programu: ochronie zdrowia i profilaktyce, w ramach którego realizowany jest projekt „Pij mleko. Będziesz Wielki!”, ochronie środowiska, edukacji językowej i przedsiębiorczości, w ramach którego realizowano projekt „Postaw na swoim! – Przedsiębiorczość”. Dyskutowano także o rosnącej popularności działań CSR i roli jaką w jego promowaniu odgrywa Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce.

Dużo miejsca poświęcono planom zaangażowania się Stowarzyszenia w wyznaczanie standardów w edukacji młodej kadry marketingowej.

Jednym z punktów obrad, był także zbliżający się szczyt IAA w Bukareszcie, który będzie największym wydarzeniem branży komunikacji marketingowej w Europie w 2007 r. Konferencja odbędzie się w dniach 26-28.09. Tematem konferencji

i spotkań będą najbardziej aktualne, istotne dla branży zagadnienia min.: legislacja i samoregulacja branżowa, communication planning i badania marketingowe oraz społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)