Walne zgromadzenie ZFPR wybrało nowy zarząd

Ustępujący Zarząd w składzie: Paweł Trochimiuk – Prezes; Adam Łaszyn, Andrzej Stolarczyk, Bogdan Biniszewski – Wiceprezesi; przedstawił sprawozdanie z działalności Związku w minionym roku i na wniosek Rady ZFPR, uchwałą Walnego Zgromadzenia, jednogłośnie otrzymał absolutorium.

Oceniając prace Zarządu ZFPR szczególną uwagę zwrócono na:

· rozwój konkursu Złote Spinacze, do którego w 2007 roku wpłynęła rekordowa liczba 73 zgłoszeń,

· rozbudowę witryny www.zfpr.pl, uruchomienie angielskojęzycznej wersji strony i nowej funkcji pozwalającej na publikację ogłoszeń o pracę w agencjach członkowskich,

· wzrost renomy szkolenia London School of Public Relations i rekordową ilość absolwentów w 2007 roku,

· przyjęcie do Związku czterech nowych członków, liczących się na rynku i znanych agencji PR (Ciszewski PR, Martis Consulting, Telma Comunications Group i Euro/RSCG Sensors).

Walne Zgromadzenie Członków wybrało również trzech nowych reprezentantów Związku, którzy wejdą w skład Rady Etyki PR: Małgorzatę Zaborowską (United PR), Andrzeja Stolarczyka (RPR Group) i Bogdana Biniszewskiego (ComPress).

Nowy Zarząd ZFPR rozpocznie pracę 12 lutego, po oficjalnym przekazaniu obowiązków przez ustępujące władze.Poniżej notki biograficzne członków Zarządu Związku Firm Public Relations.

Prezes Zarządu ZFPR:

Paweł Trochimiuk jest doświadczonym specjalistą z zakresu komunikacji społecznej, relacji inwestorskich, doradztwa strategicznego oraz zarządzania. Od 1994 roku jest prezesem agencji Partner of Promotion będącej jednym z niekwestionowanych liderów branży public relations w Polsce. Obsługiwał procesy zarządzania wizerunkiem kilkudziesięciu firm i ich produktów w tym także międzynarodowych koncernów takich jak Nike, Motorola, Procter&Gamble, Philips, 3M, 3COM, Logitech, Rockwool czy Cinema City. Jest także wykładowcą Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Dziennikarstwa oraz wykładowcą w London School of Public Relations. Jako trener i konsultant prowadził i uczestniczył w kilkudziesięciu szkoleniach z zakresu zarządzania kryzysem, wystąpień mediowych oraz aspektów zarządzania strategicznego. Autor wielu artykułów z dziedziny public relations i zarządzania. Przewodniczący Rady Nadzorczej BFI S.A., Przewodniczący Rady Nadzorczej Taniebiuro.pl

Wiceprezesi Zarządu ZFPR:

Joanna Delbar jest Prezesem Agencji Public Relations Telma Group Communications. Ukończyła wydział aktorski łódzkiej Filmówki oraz Marketingowe Zarządzanie Firmą na Uniwersytecie Łódzkim. Przez wiele lat pracowała jako dziennikarz w łódzkich mediach.

Specjalizuje się w programach public affairs i community relations. Jest autorką wielu strategii PR dla prowadzonych przez jej firmę projektów. Prowadzi liczne szkolenia i prezentacje dotyczące problemów PR oraz autokreacji. Należy do grona wykładowców London School of Public Relations. Obecnie jest doktorantką Wydziału Marketingu i Zarządzania UŁ. Od 4 lat rzecznik prasowy Manufaktury w Łodzi.

Jacek Jakubczyk jest magistrem ekonomii ze specjalizacją marketing i zarządzanie. Ukończył również studia Executive MBA na European University. Jest współzałożycielem oraz pierwszym prezesem ITBC Communication. Uczestniczył w tworzeniu i realizacji kampanii komunikacyjnych dla wielu firm, głównie z branży teleinformatycznej, m.in., COMP S.A., VERITAS Software, Progress Software, Mercury Interactive, Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Lido Technology (Lufthansa Systems), Enterasys Networks. Karierę zawodową rozpoczął w Agencji ds. Gospodarczych Fundacji Polonia (obecnie Instytut Zarządzania).

Od 1996 pracował na stanowisku dyrektora ds. marketingu u brytyjskiego dystrybutora sprzętu teleinformatycznego, w firmie Westwood Poland, przekształconej następnie w Datrontech Poland, gdzie nadzorował m.in. działania komunikacyjne dla grupy składającej się z 3 spółek w Polsce i Czechach.