Warszawa w międzynarodowych mediach

Tegoroczna promocja Warszawy w BBC World to kolejna kampania telewizyjna fundacji Warsaw Destination Allinace. W roku 2004 spot Let’s Warsaw Together emitowany był w stacji przez pięć tygodni. Tym razem kampania potrwa przez 30 dni z planowaną emisją 250 spotów. Ponadto, działania promocyjne otrzymają dodatkowe wzmocnienie od stacji BBC World.

Dzięki niedawnemu pojawieniu się w Polsce EMS (European Media & Marketing Survey) BBC World jeszcze bardziej angażuje się w promocję Polski, przeprowadzając na potrzeby Warsaw Destination Alliance badania ankietowe wśród widzów stacji – mówi Rufus Weston, Research Manager, BBC World. Badania dotyczyć będą opinii o Polsce – sytuacji ekonomicznej, udogodnieniach dla biznesu i organizacji konferencji, oraz głównych miastach Polski, szczególnie o Warszawie. BBC World jako pierwsza międzynarodowa stacja wyraziła zainteresowanie rozszerzeniem badań opinii publicznej EMS na Polskę – podkreśla Weston, wskazując zaangażowanie stacji we współpracę z Warsaw Destination Alliance oraz zainteresowanie BBC World Polską.

Równolegle do kampanii telewizyjnej w BBC World WDA zaplanowało serię reklam w International Herald Tribune – najpopularniejszym międzynarodowym dzienniku. IHT jest prestiżowym tytułem, który dociera do ponad pół miliona dobrze sytuowanych i wpływowych czytelników w całej Europie i Azji. 20 kwietnia opublikowany zostanie pierwszy materiał reklamowy, który znajdzie się również w internetowej wersji gazety. Dzięki temu informacje o stolicy Polski trafią do odbiorców związanych z biznesem na całym świecie.