Już od roku klienci Warty mogą korzystać z jedynej na polskim rynku aplikacji do likwidacji szkód. W tym okresie z Warta Mobile skorzystało już ok. 25 tys. poszkodowanych.
Warta Mobile to rozwiązanie, które zmieniło oblicze likwidacji szkód. To nie tylko digitalizacja obsługi klienta, ale przede wszystkim zasadnicza zmiana przebiegu procesu likwidacji szkody. Dzięki niej poszkodowany może krok po kroku śledzić w dowolnym miejscu i czasie co się dzieje w jego sprawie, przesyłać do Warty wszystkie potrzebne dokumenty w formie zdjęć a także przeprowadzić zdalne oględziny. Dzięki wbudowanemu komunikatorowi klient na bieżąco może się kontaktować z likwidatorem szkody, zadawać mu pytania lub wyjaśniać ewentualne wątpliwości.
Warta Mobile w pierwszych 12 miesiącach działania:
- Obecnie ok. 17 proc. szkód zgłaszanych telefonicznie jest obsługiwana przy wykorzystaniu Warty Mobile, a wskaźnik ten z kwartału na kwartał rośnie.
- W pierwszym roku z aplikacji skorzystało ok. 25 tys. poszkodowanych.
- Do ubezpieczyciela trafiło za pomocą aplikacji ponad 50 tys. wiadomości od klientów.
- Za pomocą aplikacji 5 tys. poszkodowanych otrzymało propozycję ugody.
- W pierwszym roku funkcjonowania aplikacji za jej pomocą 2,5 tys. klientów przesłało zdjęcia Warcie.
- Ocena aplikacji w Google Play wynosi obecnie 4,6 w skali 1-5.
- W 2016 r. wdrożono następujące aktualizacje: możliwość wyboru na mapie warsztatu, w którym odbędzie się naprawa pojazdu, logowanie się do systemu za pomocą linii papilarnych (w telefonach z systemem iOS), kopiowanie terminów planowanych zdarzeniach do zewnętrznego kalendarza, a także dodano obsługę na tabletach.
Rok temu wprowadziliśmy na rynek Wartę Mobile, zapowiadając nową jakość w procesie likwidacji szkód i relacji na linii klient-ubezpieczyciel. Opinie klientów potwierdzają, że był to krok w słusznym kierunku, który ułatwia im życie i przyśpiesza cały proces. Ten rok potwierdził nasze analizy, że klienci potrzebują aplikacji użytecznych, pomocnych w codziennym życiu, niosących wartość dodaną mówi Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie i dodaje: Mamy bardzo duże doświadczenie we wdrażaniu nowych rozwiązań mobilnych. Już dwa lata temu wprowadziliśmy, jako pierwsi na rynku, aplikację do zdalnych oględzin. Wdrożyliśmy także jedną z najbardziej zaawansowanych aplikacji do zarządzania zleceniami dla rzeczoznawców w terenie. Wprowadzenie kolejnych innowacyjnych rozwiązań jest zaplanowane na 2017 r. Stale rozwijamy naszą likwidację szkód, budując najnowocześniejszy system na polskim rynku.