Warta powraca z kolejną kampanią reklamową

Spoty emitowane w telewizji i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Po sukcesie poprzednich reklam, firma kontynuuje sprawdzoną strategię i prezentuje kolejne odsłony kampanii „Każdemu może się zdarzyć…”, pełne autentycznych oraz zabawnych historii z życia wziętych.

fot. InstaWalli, Pexels

Spoty reklamowe oparte są na autentycznych, niewyreżyserowanych historiach z dróg i ulic.  Przypominają również, że zakup polisy jest prosty – od ubezpieczenia dzieli tylko jeden telefon lub wizyta u agenta czy wejście na stronę warta.pl.

– Dobra reklama to taka, która nie tylko przyciąga uwagę, ale przede wszystkim wywołuje emocje. Poprzednie spoty promujące ubezpieczenia komunikacyjne Warty skutecznie wspierały sprzedaż i budowały wizerunek marki, a także angażowały widzów na tyle, że oglądali je od początku do końca – co w dzisiejszym świecie pełnym reklam nie jest oczywiste. Klienci docenili ich przekaz, autentyczność, humor i wyrozumiałość Warty, bo w końcu… Każdemu może się zdarzyć – mówi Monika Winnicka-Kluczyńska, Marketing Manager w Departamencie Marketingu i PR w Warcie.

W ramach kampanii firma będzie promować różnej długości spoty: 25-, 15-, 10- i 6-sekundowe, wykorzystując nowoczesne kanały i formaty dotarcia, zarówno w Internecie, jak i telewizji. Warta koncentruje się na młodszych odbiorcach.

Za kreację spotów odpowiada agencja OS3. Strategię telewizyjną firma opracowała z domem mediowym Starcom. Zakup mediów internetowych jest realizowany wewnętrznie (in-house).

Spoty dostępne są pod poniższymi linkami:

„Każdemu może się zdarzyć…” 1 (15”);

„Każdemu może się zdarzyć…” 2 (15”);

„Każdemu może się zdarzyć…” 3 (15”);

„Każdemu może się zdarzyć…” 4 (25”).

Źródło: Warta