WARTA: Statystyczny Polak nadal nie istnieje!

Z początkiem października WARTA rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Statystyczny Polak nie istnieje!”. Promuje ona ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC. Kampania skierowana jest do bezpiecznych i bezwypadkowych kierowców pow. 30 roku życia, dla których WARTA przygotowała specjalny system zniżek.

Sprzedaż ubezpieczeń wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji i Internecie. Od 4 października spot WARTY jest emitowany m.in. w stacjach: TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Polsat oraz kanałach tematycznych – Animal Planet, AXN, BBC Entertainment, Canal+, Canal+ Sport, Komedy Central, Domo, Filmbox, MTV Classic, National Geografic, Palanete, TCM, Zone  Europa, Discovery World, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel & Living.

Oprócz działań ogólnopolskich zaplanowane zostały także niestandardowe działania lokalne. Reklamę WARTY będzie można zobaczyć na drzwiach wielu galerii handlowych, autobusach miejskich i na głównych skrzyżowaniach w wybranych miastach.

Aktualne działania są kontynuacją wiosennej kampanii „Statystyczny Polak nie istnieje!”. W pierwszym etapie przekaz reklamowy oparty był na benefitach, jakie może uzyskać klient korzystając z oferty assistance.

Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Film reklamowy wyreżyserował Jan Hryniak, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor.

Źródło: Warta