Wartości marki Reporter 24% w górę

„Rankingu najcenniejszych polskich marek” firmowany przez Rzeczpospolitą jest jedynym w Polsce zestawieniem marek, które opiera się na twardych finansowych danych połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów. Edycja 2008 przygotowana została w kooperacji z Acropolis Advisory i Nielsen. W tym roku rankingiem objęto ponad 400 polskich marek w 11 kategoriach.

„Reporter w ścisłej czołówce najcenniejszych polskich marek odzieżowych to potwierdzenie, że zainicjowane z początkiem 2008 roku procesy restrukturyzacyjne w spółce przynoszą wymierne efekty. Dużo dobrego zostało już zrobione, ale przed nami kolejne wyzwania” – mówi Marcin Juzoń, Prezes Reporter SA.

„Dobra i mocna marka to rzecz bezcenna w czasach gospodarczego spowolnienia. Uznanie klientów zachowają tylko najsilniejsze marki, co przełoży się na wyniki finansowe. Dlatego budowa silnego brandu to sprawa kluczowa.” – mówi Mariusz Klimek, właściciel spółki Reporter.

Reporter SA w ciągu 3 lat chce zająć na stałe bardzo wysoką pozycję na rynku odzieżowym a w latach 2010-11wypracować wyniki finansowe na poziomie 30 mln zł.

W 2005 roku Secus Investment Sp z o.o. nabył 8-proc. pakiet akcji Reportera za 15 mln zł zyskując tym samym głos w radzie nadzorczej. W 2007 zaniepokojeni sytuacją w firmie Reporter menedżerowie Secus Investment podjęli decyzję o interwencji i zaproponowali zmiany, które w ich ocenie pozytywnie miały wpłynąć na kondycję spółki. Dzięki szybkiej reakcji, zatrudnieniu Michała Wójcika i konsekwencji w realizacji planu restrukturyzacji Reporter w czerwcu 2008 wyszedł na prostą.