Webtel-Interactive Solutions rozwija dział sprzedaży

Chcemy postawić akurat na te produkty, gdyż dostajemy sygnały z rynku, że jest na nie duże zapotrzebowanie – mówi Robert Górnik, dyrektor generalny Webtela. W odpowiedzi na tę potrzebę stworzyliśmy szereg gotowych rozwiązań integrujących różne kanały komunikacji i widzimy duży potencjał wykorzystania ich w coraz popularniejszym ostatnio marketingu relacji. Od nowego roku zamierzamy intensywnie wejść na rynek z naszymi specjalistycznymi wielokanałowymi systemami do szeroko rozumianej obsługi kontaktu. Andrzej, który zdobywał doświadczenie za granicą pomoże nam realizować tę strategię.

Andrzej Frąckiewicz jest doświadczonym specjalistą w zakresie zarządzania sprzedażą. Przez ostatnie kilkanaście lat był dyrektorem generalnym najpierw polskiego, a następnie czeskiego Icopalu, a jednocześnie członkiem Rady Dyrektorów koncernu, odpowiedzialnym za integrację środkowoeuropejskiej sieci sprzedaży. Na stałe mieszka w Szwecji. Twierdzi jednak, że z przyjemnością powraca do rodzinnej Polski, nie tylko ze względów sentymentalnych, ale i biznesowych: Jako wieloletni dyrektor dużej firmy wiem, co spędza sen z powiek szefom przedsiębiorstw: sprzedaż, sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż. To z niej są rozliczani i o jej odpowiedni poziom stale zabiegają. Rozwiązania, które oferuje Webtel wyraźnie przekładają się na wzrost sprzedaży poprawiając relacje firmy z jej klientami. W Polsce rynek profesjonalnych rozwiązań interaktywnych dedykowanych obsłudze konsumenta jest wciąż jeszcze w początkowej fazie rozwoju. Mamy nadzieję, choć częściowo wypełnić tę lukę. Webtel ma olbrzymi potencjał intelektualny w postaci świetnych specjalistów z branży teleinformatycznej. Do tej pory jednak sprzedawał swoje usługi głównie przez partnerów. Teraz chcemy postawić na własny dział sprzedaży. Zakładam, że do końca 2006 roku będziemy już rozpoznawalni na rynku jako liczący się dostawca interaktywnych rozwiązań do obsługi klienta.