PayU wchodzi na rynek węgierski. Jest to kontynuacja dotychczasowej strategii rozwoju marki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Węgry są kolejnym krajem – po Czechach, Polsce i Rumunii – w którym będzie można realizować płatności w sieci za pośrednictwem PayU.
PayU debiutuje na dwóch wiodących platformach internetowych – Vatera i TeszVesz – obsługiwanych przez allegroup.hu. W rezultacie ich użytkownicy zostaną objęci nowym systemem płatności internetowych.
– Bazując na współpracy z Vatera i TeszVesz pracujemy nad wprowadzeniem marki PayU jako godnego zaufania i wartościowego systemu płatności internetowych. Wpłynie to korzystnie nie tylko na węgierski e-commerce, ale także na komfort użytkowników, którzy mają szansę na poznanie wygodnego sposobu płatności – mówi András Deák, Business Manager of PayU Hungary Ltd.
– Wejście na rynek węgierski to wielkie wyzwanie dla nas, ponieważ była to inwestycja zagraniczna bezpośrednio wynikająca ze strategii rozwoju Grupy PayU – mówi Piotr Posadzy, International Manager at PayU SA.
– Mamy nadzieję, że podobnie jak w Polsce, usługi PayU staną się na Węgrzech bardzo popularne, co pozwoli spółce osiągnąć tytuł lidera na tamtejszym rynku płatności online – dodaje Marcin Jabłoński, CEO PayU SA.
Zarówno zakupy w sieci, jak i płatności internetowe, mają na Węgrzech coraz więcej zwolenników, w związku z tym rynek ten otwiera przed PayU duże możliwości. Obecnie na Węgrzech zarejestrowanych jest 2 700 sklepów internetowych, które zapewniają PayU duży zasięg działania. Spółka będzie zabiegała o uznanie ponad 3,5 mln węgierskich internautów.
Źródło: PayU