Western Union na Dzień Matki

Celem kampanii było przypomnienie Polakom o zbliżającym się Dniu Matki w Polsce. Przekaz reklamowy sugerował też, że transfer pieniędzy poprzez Western Union mógłby być idealnym prezentem na tę okazję.

Kampania komunikowana była w maju w mediach „polskich” ukazujących się na Wyspach. W Wielkiej Brytanii były to: Goniec Polski, Cooltura Magazine, Nowy Czas, Glosik (Polish Link), Polskie Echo oraz Gazeta Niedzielna. W Irlandii: Polska Gazeta, Polish Express, Anons, Polish Times oraz Herald AM.

Bannery przekierowujące na strony internetowe dedykowane kampanii (www.DzienMatki.co.uk oraz www.Dzien-Matki.eu) ukazywały się w portalach: goniec.com, szkocja.net, glasgow24.pl, prl24.net, londynek.net, linkpolska.com oraz PolskiDublin.com i gazeta.ie.

Kampania w mediach i Internecie została wsparta reklamą w środkach komunikacji miejskiej w Dublinie.

Agencja Effectica odpowiadała za koncepcję i egzekucję kreatywną kampanii we wszystkich wykorzystanych mediach.