Western Union został Oficjalnym Sponsorem Ligi Europejskiej UEFA

Western Union, światowy lider w dziedzinie usług przekazów pieniężnych, została nowym, Globalnym Partnerem i Oficjalnym Sponsorem Ligi Europejskiej UEFA, jednego z najbardziej prestiżowych turniejów piłki nożnej. Współpraca pomiędzy Western Union a UEFA wchodzi w życie od zaraz i trwać będzie nieprzetrwanie, aż do końca rozgrywek Ligi Europejskiej UEFA w 2015 roku.

Sponsoring największych na świecie rozgrywek klubowych, w których uczestniczą 193 profesjonalne drużyny piłkarskie z 53 krajów, daje Western Union szansę ekspozycji marki na całym świecie i dotarcia każdego roku za pośrednictwem, emitowanej w ponad 200 krajach, transmisji telewizyjnej do 1,3 mld widzów. Dzięki globalnemu zasięgowi firma Western Union, która posiada rozległą sieć 500.000 placówek zlokalizowanych w ponad 200 krajach i terytoriach, zaangażuje swoich klientów i agentów na całym świecie w świętowanie Ligi Europejskiej UEFA. W ramach porozumienia Western Union otrzymała  prawo do eksploatacji marki Ligi Europejskiej UEFA w materiałach wideo, a także w internecie i mediach społecznościowych.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zostaliśmy Oficjalnym Sponsorem Ligi Europejskiej UEFA. To co sprawia, że piłka nożna jest naprawdę wyjątkowa – to fakt, że jest uniwersalna i niezrównanie atrakcyjna na całym globie. Jako marka obecna w 200 krajach na świecie, Western Union chce umożliwić swoim klientom i partnerom uczestnictwo w świętowaniu Ligi Europejskiej UEFA i dać im szansę uczestnictwa w tym wydarzeniu w każdym miejscu na świecie – mówi Diane Scott, Wiceprezes  i Dyrektor ds. Marketingu i Prezydent, Western Union Ventures.

– Partnerstwo Western Union z UEFA to fantastyczna okazja do promocji naszej marki w skali globalnej. Znajomość Ligi Europejskiej UEFA obejmuje zasięg światowy, licząc 92% fanów futbolu z całego świata znających turniej nawet w takich miejscach jak: Meksyk, Nigeria i Hong Kong. Ponad 1400 uczestników reprezentujących kraje 113 wzięło udział w ubiegłorocznych rozgrywkach – powiedział Marc Audrit, Wiceprezes ds. Globalnej Marki w Western Union.

Jako część ogólnego wsparcia Ligi Europejskiej UEFA, Western Union opracowuje kompleksowy program marketingowy i komunikacyjny, którego celem będzie zaangażowanie w wyjątkowy i inspirujący sposób klientów z całego świata oraz graczy.

Źródło: Western Union