White Rabbit dla Banku BGŻ

Agencja White Rabbit przygotowała koncept kreatywny oraz mechanikę konkursu pod nazwą Kasa Nowa promujący Konto dla studentów w Banku BGŻ.

Konkurs Kasa Nowa skierowany jest do studentów w wieku 18 – 26 lat. Uczestnicy muszą zdjęciem zobrazować główne hasło Banku BGŻ – Pieniądze są dla ludzi. Zdjęcia umieszczane są na specjalnie dedykowanej stronie www.kasanowa.bgz.pl. Tam też odbywa się głosowanie internautów, którzy wybiorą zwycięską pracę.

Zwycięzca otrzyma 10 000 zł, a kolejne 5 najwyżej nagrodzonych prac nagrodzonych zostanie wysokiej klasy laptopami.

Od 1 października ruszyła również kampania internetowa promująca konkurs Kasa Nowa. Komunikacja w postaci double billboard’ów pojawi się m.in. na  portalach: fotka.pl, bryk.pl, egzaminy.edu.pl, ithink.pl, korba.pl, sciaga.pl, twoje cv.pl i pracuj.pl w sekcji przeznaczonej dla studentów.

Agencja White Rabbit odpowiada za przygotowanie konceptu kreatywnego Kasa Nowa w tym za mechanizm konkursu, kreację strony konkursowej, kampanię internetową i za materiały BTL dostępne w placówkach Banku BGŻ.
 
 
 
Źródło: White Rabbit