Trzecia edycja rankingu 30 Najlepszych Polskich Newsletterów Elektronicznych przyniosła niespodziewane rezultaty – podium zostało zdobyte przez debiutantów. W tegorocznym zestawieniu przygotowanym przez portal SŁOWAWSIECI.COM newsletter PRoto znalazł się na drugim miejscu za Biuletynem Fakty portalu Interia.pl. Trzecie miejsce przypadło newsletterowi ePR.pl – również poświęconemu branży PR-owskiej. Jury poddało ocenie 32 871 newsletterów, które ukazywały się w 2004 r. Z tej grupy do ścisłego finału wyłoniono 30 najlepszych newsletterów pod względem wyglądu, zakresu informacji, funkcjonalności i techniki wykonania.
Wiadomości PRoto to bezpłatny newsletter tematyczny dedykowany środowisku public relations. Informuje o nowościach z branży w kraju i na świecie oraz zawiera przegląd mediów dotyczący zagadnień PR-owskich. Newsletter tworzy redakcja wortalu PRoto, który dostarcza praktycznych wskazówek oraz prezentuje różnorodne osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations. Wortal na stałe współpracuje z osobami, które tworzyły branżę PR w Polsce. Z serwisu korzystają zarówno doświadczeni specjaliści od wizerunku, jak i studenci kierunków związanych z tą tematyką.
Ranking Najlepszych Newsletterów Elektronicznych powstaje w oparciu o ponad 300 kryteriów, m.in. mechanizm zamawiania i sposób dotarcia do prenumeratorów, układ informacji, zawartość merytoryczną, layout, częstotliwość ukazywania się i przejrzystość tekstu w newsletterze. Cały ranking jest dostępny na stronie www.slowawsieci.com/ranking.