Dzięki współpracy Gazeta.pl oraz International Data Group Poland S.A. wydawcy Internet Standard transmitowany w czasie rzeczywistym przekaz wideo z konferencji każdy internauta obejrzy na łamach portalu Gazeta.pl (w sekcji Gospodarka) http://gospodarka.gazeta.pl/ oraz Internet Standard http://www.internetstandard.pl/.
Eksperci z branży internetowej, właściciele spółek, które już kolejny rok z rzędu notują duże zyski m.in. Łukasz Wejchert, Marek Kapturkiewicz (Onet) Tomasz Jażdżyński (Bankier.pl), Benita Jakubowska (Gazeta.pl), Marcin Pery, Eliza Bujnowska (Gemius), Michał Lorenc (Google), Sławomir Stępniewski, Tomasz Sucheta (HYPERmedia), Tomasz Cisek (Ad.net), Gwidon Humeniuk (CR Media), Artur Banach (NetSprint), Michał Brański (o2.pl), Adam Wysocki (IMPartner), Olgierd Cygan (IAB) opowiadać będą o najlepszych rozwiązaniach, nowych trendach i strategiach rozwoju w czasach, kiedy internet staje się już medium tradycyjnym. Prelegenci zaprezentują twarde dane biznesowe, pokażą najlepsze rozwiązania oraz potencjał drzemiący w e-branży.
9 lutego każdy i to na własne oczy będzie mógł zobaczyć jaka moc, potęga drzemie w internecie. Gdzie jak gdzie ale to właśnie w sieci mamy to jedno, właściwe miejsce na pierwszy wideowebcast prezentujący czasie rzeczywistym cały kwiat branży internetowej. – uważa Michał Kreczmar wydawca serwisów online w International Data Group Poland S.A. internet to już nie nowe medium to standard a jak przedstawiciele e-branży wiedzą standard jest jeden – Internet Standard. – dodaje Michał Kreczmar.
Konferencja ta bez wątpienia uzmysłowi osobom uczestniczącym jak bardzo w przeciągu ostatnich kilku miesięcy zmienił się rynek internetowy. Będziemy mogli zobaczyć jakie są najnowsze rozwiązania reklamowe i trendy rozwojowe na rynku. Każda z osób uczestniczących będzie miała również szansę zadać swoje pytanie podczas panelu dyskusyjnego, który odbędzie się o godz. 17.00. – powiedziała Benita Jakubowska Dyrektor Sprzedaży w pionie internetoywm Agory SA.
Celem konferencji jest określenie pozycji internetu na tle innych mediów a także pokazanie, w jaki sposób można w tej branży zwiększyć swoje zyski. W minionym roku szacunkowa wartość rynku reklamy internetowej w Polsce osiągnęła ok. 140 mln zł (włączając w to promocję w wyszukiwarkach). W tym roku może być jeszcze lepiej. Jak w najlepszy sposób wykorzystać boom na internet? Do Polski wchodzą powoli największe światowe spółki. Rynek się przeobraża. Konferencja 2k6. Powrót boomu pokaże, jak najlepiej odnaleźć się w tej sytuacji.
Stream z fragmentów Konferencji Internet Standard to doskonała informacja dla wszystkich, dla których nie starczyło już miejsc – cieszy się Dariusz Sokołowski, Szef Sprzedaży Online w International Data Group Poland S.A. Niestety musieliśmy zakończyć sprzedaż mimo sporego zainteresowania ze względu na pojemność sali. Tak duży sukces spowodowany jest coraz lepszymi informacjami o stanie spółek czerpiących przychody z sieci. Każdy chce przekonać się osobiście czy boom internetowy powrócił i dowiedzieć się co sądzą o tym najlepsi gracze na rynku. Stream można będzie obejrzeć na stronie Partnera Konferencji – portalu Gazeta.pl oraz na stronach Internet Standard – dodaje
Chcemy wszystkim, działającym mniej lub bardziej prężnie w internecie, podpowiedzieć, czego mogą się spodziewać w tym roku – dodaje Anna Meller. Zadamy pytania: jak żyć w świecie Google, jak wzmocnić swoją działalność, będąc portalem, wortalem czy siecią reklamową. Swoimi doświadczeniami na internetowym rynku będą się dzielić najlepsi.
Konferencja 2k6. Powrót boomu przygotowana została pod patronatem IAB Polska. Patronat medialny objęli: Onet, Computerworld oraz CMO. Partnerami konferencji są: Gazeta.pl, HYPERmedia, Ad.net, NetSprint.