Więcej klientów skorzysta z Millennium Assistance

Europ Assistance Polska we współpracy z Bankiem Millennium udostępnia obecną ofertę assistance większej grupie klientów banku. Od października 2010 roku z usług assistance skorzystać mogą klienci posiadający karty Millennium American Express oraz Millennium MasterCard Impresja.

Usługi assistance oferowane klientom Banku Millennium dostępne były do tej pory dla użytkowników kart: Millennium Visa Gold, Millennium MasterCard Gold, Millennium Visa Platinum oraz Millennium Visa Impresja. Od 1 października z oferty usług assistance skorzystać mogą również posiadacze kart Millennium American Express, a od  18 października – posiadacze nowej karty Millennium MasterCard Impresja.  

Wśród oferowanych usług znajduje się home assistance, w ramach którego klienci banku liczyć mogą na organizację i pokrycie kosztów interwencji specjalisty, gdy na skutek nieszczęśliwego zdarzenia niezbędna będzie pomoc ślusarza, dekarza, szklarza, elektryka lub specjalisty w zakresie napraw RTV/AGD.

Do dyspozycji klientów Banku Millennium oddajemy również całodobowy serwis concierge. To nieodpłatna organizacja zleconych przez klientów przedsięwzięć: rezerwacji biletów na wydarzenia kulturalne, sportowe, pokazy mody, rezerwacje stolika w restauracji lub zakup i dowóz kwiatów pod wskazany adres. Usługi concierge to świetne rozwiązanie dla klientów, którym brakuje czasu, ale również dla tych, którzy oczekują ciekawych propozycji na spędzenie wolnego czasu – wyjaśnia Joanna Więckowska, Senior Account Manager, Europ Assistance Polska.

Klientom posiadającym karty Impresja oferowany jest pakiet usług nie tylko assistance domowego, ale także medycznego i samochodowego. W razie nagłej choroby lub wypadku, klienci otrzymają nieodpłatnie, w ramach assistance medycznego, pomoc w zakresie: wizyty lekarza, transportu medycznego do i z placówki medycznej, dowozu leków, a także uzyskają możliwość telefonicznej konsultacja z lekarzem dyżurnym. Assistance samochodowy zaś zapewnia skuteczną pomoc w sytuacji awarii, przebitej opony, braku paliwa, kradzieży pojazdu, rozładowania akumulatora, zatankowania niewłaściwego paliwa lub wypadku drogowego. Poza naprawą na miejscu zdarzenia, organizacją pojazdu zastępczego lub holowaniem, assistance samochodowy oferuje również pomoc w prowadzeniu domu po wypadku. Dodatkowo klienci mogą liczyć na organizację procesu rehabilitacyjnego.

Ponadto, posiadacze kart kredytowych Impresja mogą skorzystać z Infolinii „Baby Assistance”. Pod wskazanym numerem telefonu otrzymają oni informację na temat szkół rodzenia, pielęgnacji podczas ciąży i po porodzie, szczepień dla dzieci, przedszkoli i szkół oraz informacje o ośrodkach kolonijnych, schroniskach, a także ośrodkach sportowo – rekreacyjnych na terenie całego kraju.

Źródło: Europ Assistance Polska