Większy Związek Firm Public Relations

PR time agencja z Wrocławia dołączyła z początkiem lipca 2009 roku do Związku Firm Public Relations. To druga firma spoza Warszawy, która została przyjęta do ZFPR. Obecnie Związek zrzesza 31 firm.

PR time jest agencją doradczą założoną w 2004 roku, oferującą pełen zakres usług public relations, od komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, relacji z mediami i inwestor relations, do komunikacji kryzysowej. Firma planuje i realizuje kompleksowe kampanie informacyjne, wizerunkowe – w tym CSR – oraz promocyjne, w skali regionalnej i ogólnopolskiej.  Prowadzi również szkolenia z budowy wizerunku, prezentacji publicznych, kontaktów z mediami, komunikacji kryzysowej. Zespół agencji specjalizuje się w PR korporacyjnym dla firm przemysłu ciężkiego i technologicznych.

Wśród klientów PR time znajdują się m.in.: KGHM Ecoren SA, Power Media SA, Interferie SA, DTC Renoma, Veolia Usługi dla Środowiska S.A. oraz IL-TEX.  

Przystąpienie do ZFPR jest rozpoczęciem kolejnego ważnego etapu w rozwoju naszej agencji. Równie ważnego jak rozbudowa zespołu, jego cykliczne, szkolenie i wypracowywanie najwyższych standardów pracy. Jesteśmy pierwszą agencją PR na Dolnym Śląsku, która przystępuje do ZFPR – to cieszy, bo zawsze warto być pierwszym, ale też zobowiązuje do jasnego prezentowania wspólnych dla tej branży norm i zasad – powiedziała Magdalena Rabiega partner zarządzający agencji PR time. Wstępujemy do Związku w momencie szczególnym, podczas coraz głośniej brzmiącej dyskusji na temat public relations w Polsce, gdy wiele autorytetów zdecydowało się podjąć obronę naszego zawodu wobec politycznych pomówień i uproszczonych etykiet. Przystąpienie do Związku jest również naszym zdecydowanym głosem w tej dyskusji  – dodaje.

Cieszymy się, że w okresie, gdy ZFPR podejmuje ważne inicjatywy mające na celu obronę branży
i edukację opinii publicznej, do naszego grona dołącza nowa agencja popierająca stanowisko Związku
komentuje Paweł Trochimiuk Prezes Zarządu Związku Firm Public Relations. Jesteśmy przekonani, że PR time wesprze nas doświadczeniem i obserwacjami z wrocławskiego rynku oraz będzie nowym głosem na forum branżowych dyskusji.
Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations