„Wielka dokładka” w Pizza Hut

Z myślą o swoich klientach Pizza Hut przygotowała specjalną ofertę – „Wielka dokładka”. Każdy gość odwiedzający restaurację od 6 września br. będzie mógł zjeść dowolną ilość zamówionego posiłku, płacąc za niego tylko jeden raz. Warunkiem skorzystania z najnowszej oferty jest zakupienie zestawu promocyjnego składającego się z przystawki, dania głównego i deseru. Każdy kolejny, taki sam, zestaw klient otrzyma bezpłatnie. Aby otrzymać dodatkową porcję należy jednak zjeść zamówione wcześniej dania. Cena zestawu promocyjnego „Wielka dokładka” wynosi 25 zł. Ponadto dzieci do 12 roku życia zapłacą 50 proc. mniej. Regulamin najnowszej promocji będzie udostępniony na stronie www.pizzahut.pl.

Celem najnowszej promocji jest zwiększenie atrakcyjności oferty restauracji Pizza Hut oraz wzrost transakcji sprzedażowych.

Nowa oferta „Wielka dolewka” będzie wsparta 4-tygodniową telewizyjną kampanią reklamową. Spoty 15 i 30-sekundowe będzie można zobaczyć w Polsacie, TVN7, TVN4, TVPuls, Tele5. Dodatkowo przygotowano materiały POS (bannery, standy, wkładki karty do menu, plakaty) umieszczone na zewnątrz i wewnątrz restauracji. Informacje o promocji pojawią się również w Internecie.

Strategię nowej promocji opracowała firma Synergy Marketing Partners. Kreację przygotowała agencja reklamowa Red8. Powierzchnie reklamowe zakupił dom mediowy Media Direction.

Promocja „Wielka dolewka” trwać będzie 8 tygodni i zakończy się 7 listopada br.